D
Deleted member 14
Guest
Ik zat al te zoeken in de melk richtingDe groene blikjes Red Bull Lime, om een punt te maken tegenover Aston Martin.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat al te zoeken in de melk richtingDe groene blikjes Red Bull Lime, om een punt te maken tegenover Aston Martin.

Lap, ik heb een LG.. geprobeerd via de browser? Of de Ps5?Wel geen airplay via LG tv (geblokt) en zeker geen app. Groot minpunt van LG WebOS
Over wie heb je het, Alonso? Heb blijkbaar iets gemistkinda sucks als ge commentaar hebt op Hamilton en het feit dat het dit jaar aan de piloot ligt als ge suckt, en dan een dag later eruit ligt in Q1.

Over wie heb je het, Alonso? Heb blijkbaar iets gemist
Ow boy, Mercedes back to dominate?
Je kan nog altijd een Chromecast kopenLap, ik heb een LG.. geprobeerd via de browser? Of de Ps5?
Licht het aan mij, of kan ik beter Chromecast samen met Google stadia controller kopen. Dan de Chromecast Ultra alleen? Of miskijk ik met ergens op?Je kan nog altijd een Chromecast kopen

Ik heb ook een LG (C9) en kan die verbinden met mijn laptop/pc als extern draadloos scherm. Geen Chromecast nodig dan.Lap, ik heb een LG.. geprobeerd via de browser? Of de Ps5?
Ik heb gisteren avond F1 TV gekocht. En het programma Tech Talk kon ik zonder probleem via air play naar mijn LG CX doen. Maar het probleem is mss vooral voor de Live?F1 TV app -> via Airplay naar uw LG tv (dat is ingebouwd) werkt niet
Alle andere apps (Telenet ofzo) kan ik 'airplayen' naar mijn tv, alleen géén live F1 via hun app
(genoeg topics in de subreddit)
Net getest met de live f3 race. Geen probleem..Ik heb gisteren avond F1 TV gekocht. En het programma Tech Talk kon ik zonder probleem via air play naar mijn LG CX doen. Maar het probleem is mss vooral voor de Live?

ja live, probeer straks eens. Als het werkt is het een wonder waarop iedereen een jaar werkt (LG C1 heb ik)Ik heb gisteren avond F1 TV gekocht. En het programma Tech Talk kon ik zonder probleem via air play naar mijn LG CX doen. Maar het probleem is mss vooral voor de Live?
Ook de F2 werkt zonder probleem. Dus zou het raar vinden dat de F1 niet zou werken.ja live, probeer straks eens. Als het werkt is het een wonder waarop iedereen een jaar werkt (LG C1 heb ik)
Kzal straks ook eens testenOok de F2 werkt zonder probleem. Dus zou het raar vinden dat de F1 niet zou werken.
Voorlopig werkt alles prima. (Voorbeschouwing)Kzal straks ook eens testen