_Pe_
Well-known member
Hij woonde volgens mij in Hasselt, tegen het Albertkanaal tussen Hasselt aan Lummen op de rechteroever. Daarna is zijn vader naar Maaseik verhuist maar ik dacht niet dat hij toen nog bij zijn vader woonde. Kan zijn dat ik mis ben hé. In elk geval was dat vlak bij de Pater Sangersbrug.In het nieuws zei Sophie Kumpen (zijn moeder) dat 'm tot zijn 16de in Maaseik heeft gewoond. Daarna bij zijn vader wsl in NL. Maar toen was 'm al half de wereld aan het rondreizen want hij zat toen al bij STR.
Heeft nu wsl wel een domicil in Monaco ook zeker. En tegenwoordig bij zijn vriendinneke wsl. Denk niet dat ie nog veel in NL/BE vertoeft
Een tijdje geleden was er een kleine discussie in Nederland of Max daar sportman van het jaar kon/mocht zijn. Daar was redelijk veel tegenkanting want Max heeft nooit 1 eurocent belasting betaald in Nederland. Niet moeilijk. Hij heeft er nooit gewoond. Dat hij voor de Nederlandse licentie heeft gekozen is niet moeilijk. Financieel, that's it. Maar eigenlijk is het een kaakslag voor de RACB in mijn ogen. Max heeft nu eenmaal leren racen in België.
.
.