FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Max lijkt ook nietmeer echt te pushen

Maar dus stel. Perez zet zijn auto dwars of tegen de vangrail. SC komt uit. Max kan het gat dichtrijden dan met Lewis op nieuwere banden? (wel constructeurs titel kwijt dan zeker)
dan kan Hamilton natuurlijk wel een pitstop maken, met miniaam tijdverlies. en hij komt dan vlak achter Max. zet er softs op, en Max moet dan kiezen: ook softs pakken, en achter Lewis blijven, of doorgaan op versleten hards tegen bijna nieuwe softs.

dan kan Hamilton natuurlijk wel een pitstop maken, met miniaam tijdverlies. en hij komt dan vlak achter Max. zet er softs op, en Max moet dan kiezen: ook softs pakken, en achter Lewis blijven, of doorgaan op versleten hards tegen bijna nieuwe softs.
Dat kan het nog spannender maken dan 😅

Maar dus stel. Perez zet zijn auto dwars of tegen de vangrail. SC komt uit. Max kan het gat dichtrijden dan met Lewis op nieuwere banden? (wel constructeurs titel kwijt dan zeker)
Dit was ik ook al aant zeggen tegen maten. Perez die direct de muur in rijdt en SC zorgt…

Ja, jullie hebben gelijk, denk niet dat Hamilton het nu nog gaat afgeven (maar er zijn precies toch zorgen over de banden?)

Ondertussen nog ff gevote voor Kimi als driver for the day. Nog 1 keer and then we leave you alone Kimi :p

Je kan van Horner veel zeggen, maar het is nog geen Briatore

Dat ze Lewis in het begin gewoon langer hadden buiten gehouden gelijk ik zei... Dan was er helemaal geen probleem voor enkele stop.

Bwah dat vond ik dus gewoon prima racen van Perez. Zou BOT hopelijk ook gedaan hebben voor Hamilton.
Dan zou ik dat van Bottas ook zielig gevonden hebben. Hoort niet op die manier. Hamilton terug pakken was nice , maar dat bewust trager gaan rijden om hem op te houden is gewoon dirty games.
Ik hou toch meer van algemeen mooi sportsmanship.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan