FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou die Alfa echt niet meer tot aan de pits hebben kunnen rijden? Wel stom als een onbelangrijk team op die manier zich kan moeien in de titelstrijd..

verkeer moet uit de weg in F1 he.
en dat laatste zal beslissen over de titel.

op pace doet hij wel het maximale, nu.
Ja i know, maar op de verkeerde plaats verlies je wel een 10e
Vroeg me gewoon af of dat verkeer invloed kon hebben op de banden ook. Mini detail

Giovinazzi heeft zojuist bij RB gesolliciteerd😆

Toch wel weer een fuck up van Hamilton zijn ingenieur om hem ook niet binnen te halen. Het ging nog juist.

Ja i know, maar op de verkeerde plaats verlies je wel een 10e
Vroeg me gewoon af of dat verkeer invloed kon hebben op de banden ook. Mini detail
ja, op zich wel, maar een ronde meer of minder zal het nu niet meer uitmaken, tbh. als zijn banden het begeven, zal het niet dààr aan liggen.

Max moet nu ineens meer dan een seconde per ronde inhalen. en hij haalt met moeite een paar tienden. die nieuwe hards werken toch niet echt op die Red Bull.

Max lijkt ook nietmeer echt te pushen

Maar dus stel. Perez zet zijn auto dwars of tegen de vangrail. SC komt uit. Max kan het gat dichtrijden dan met Lewis op nieuwere banden? (wel constructeurs titel kwijt dan zeker)

Dan moeten die banden van HAM toch plots serieus waardeloos gaan worden, want hij houdt nog goed stand lijkt me.

Toch maar weinig tijdswinst voor Max. Hamilton is natuurlijk wel goed in dit soort scenario's.

Max lijkt ook nietmeer echt te pushen

Maar dus stel. Perez zet zijn auto dwars of tegen de vangrail. SC komt uit. Max kan het gat dichtrijden dan met Lewis op nieuwere banden? (wel constructeurs titel kwijt dan zeker)
Als ge zo al moet winnen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan