nokeyboard
Well-known member
Mss had Bottas dan uitgeweken? Vlugger gereageerd, vroeger geremd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss had Bottas dan uitgeweken? Vlugger gereageerd, vroeger geremd?
da's toch exact wat er gebeurd is in Hongarije? Bottas verremt zich op een nat wegdek, ramt er 3 wagens uit, en is achteraf bestraft geweestHmm, is toch altijd moeilijk te beoordelen, het moet al heel erg obvious zijn om iemand te bestraffen, genre Schumi - Villeneuve. Bij de minste twijfel of het opzettelijk is kunnen ze imo weinig doen.
Neem nu vorige race, had Verstappen in die eerste bocht na de eerste herstart niet te snel de bocht ingegaan, waarna hij de bocht niet haalde en Hamilton hinderde, hij was er wellicht uitgekegeld door Bottas die zich compleet verremd had. Dubieus? Te bestraffen voor Bottas mocht het effectief tot een aanrijding zijn gekomen? Moeilijke beslissing toch imo.
Er is nog een verschil tussen standaard bestraffen en een wereldtitel afnemen hé.da's toch exact wat er gebeurd is in Hongarije? Bottas verremt zich op een nat wegdek, ramt er 3 wagens uit, en is achteraf bestraft geweest
Dit zou niks mogen uitmaken. Of de eerste of de laatste die fout maakt, de straf moet hetzelfde zijn.Er is nog een verschil tussen standaard bestraffen en een wereldtitel afnemen hé.
Hoezo?Dit zou niks mogen uitmaken. Of de eerste of de laatste die fout maakt, de straf moet hetzelfde zijn.
Da's het verschil hé. Jij hebt het over een bewuste overtreding en @Voidski over een onbewuste fout. Uiteraard dat de straffen dan anders zijn.Hoezo?
Dus als je duidelijk ziet dat iemand heel erg bewust, zoals Schumacher bij Villeneuve, de andere eruit kegelt voor de wereldtitel, moet die gewoon dezelfde straf krijgen als een ander voor simpelweg causing a collision?
Pas op, het is net mijn punt dat het onderscheid moeilijk te zien is en ze echt 100% zeker moeten zijn, maar als het zo obvious is mogen ze van mij echt de titel afnemen, ongeacht wie het doet.
Ja, maar daar ben ik toch al de hele tijd over aan het posten?Da's het verschil hé. Jij hebt het over een bewuste overtreding en @Voidski over een onbewuste fout. Uiteraard dat de straffen dan anders zijn.

Ik vrees er eigenlijk wel voor, al dan niet bewust, en als het onbewust is zal het sowieso controversieel zijn.hopen dat er geen contact of van de baan rijden bij is, maar het wordt sowieso een klassiek controversiele titel
Met die instelling kan je ook zeggen dat Bottas bewust bowling speelde in Hongarije.Als ze er beiden uitliggen kan je er toch vanuit gaan dat het bewust was? Die mannen weten huis wel wat ze aan het doen zijn.
Dus een aanrijding in een duel kan niet volgens u?Als ze er beiden uitliggen kan je er toch vanuit gaan dat het bewust was? Die mannen weten huis wel wat ze aan het doen zijn.
Ik heb het helemaal niet over Bottas.Met die instelling kan je ook zeggen dat Bottas bewust bowling speelde in Hongarije.
De kans dat ze elkaar onbewust raken in een duel waar ze er beiden uitliggen, daar geloof ik niet in. Verstappen hoeft geen risico's te schuwen, hij kan er zelfs voordeel uit halen. Het zou voor hem zelfs maar heel dwaas zijn om enkel zichzelf uit schakelen in een duel.Dus een aanrijding in een duel kan niet volgens u?

Zal toch altijd moeilijk zijn die beslissing.Wat mij betreft mogen ze Verstappen gewoon de wereldtitel ontnemen als die ergens besluit om Hamilton van de baan te rijden. Natuurlijk is de opzettelijkheid moeilijk te bewijzen, maar de FIA is ook niet van gisteren hè. Die weten ook goed genoeg dat dat scenario zich kan voordoen dus ze mogen er wel op voorbereid zijn.
Ik zou het zelfs erg vinden mocht zoiets onbestraft blijven, want dat mag geen voorbeeld zijn naar de toekomst toe.