FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie het nog gebeuren dat Verstappen gewoon zijn plaats zou moeten terug geven, maar dat Hamilton 5s penalty krijgt.

Waarom zijn ze nu aan het onderhandelen met Red Bull.
Is toch gewoon duidelijke penalty.

Niet enkel illegale overtake. Ook nog unsafe re-entry omdat Hamilton moest uitwijken.

Om ineens in positie te staan ipv racen en een time penalty te geven later he. Met assumptie dat de kans groot is dat de stewards die zouden geven.

flashbacks Brazilie '18

Horner is nu echt de kl****** aan het uithangen. Efkes aan Masi uitleggen dat ze zelf wel zullen beslissen welke straf ze gaan uitvoeren

Toch niet Horner dat dat inleidt? Het wordt hem aangeboden en hij doet niet meer dan antwoorden. Het was de optie om of dit te doen of een latere straf door de stewards riskeren.

Als Max daar wel 'normaal' had vertraagd had Bottas er wsl los in gereden. Had weer een totaal ander verhaal geweest.

Ocon kan wijselijk beide heren laten passeren, anders wordt die gesandwicht. Laat die twee het maar uitvechten lol ..
Ik verwacht trouwens nog wel wat safetycars.

Bottas en Lewis zouden ook een penalty moeten kijrgen dan voor teveel lengtes achter de SC te laten...

Maar dat gaat niet gebeuren zie je wel dus (MA)FIA saves Lewis again pfoeeee gelukkig maar :sneaky: .
Achter de SC akkoord. Maar is dit een SC of een formation lap aangezien we een standing start krijgen. We zagen dat Ham bv ook doen tijdens de formation lap naar de sprint race toen hij als laatste stond en dat is ook aanvaard.

Verstappen gaat toch gewoon hetzelfde doen of Hamilton eraf rijden.
Ze hadden beter gewoon 5 s penalty gegeven.
Zo vermijdt dat de FIA een zeer hoge crash dat Verstappen Hamilton eraf ramt.

Dit type circuit mogen ze wat mij betreft toch schrappen zenne. Spanning en sensatie genoeg maar heeft nog weinig met racen te maken.
Monaco is een classic op de kalender en zo eentje is meer dan genoeg.

Die crash van Fitipaldi op dit beeld toch wel serieus zwaarder dan ik eerst dacht.

zaten wel véél wagens tussen de 2.

in Duitsland hebben ze ooit iemand een ban gegeven, met de redenering dat je, met zoveel wagens tussen, wel de situational awareness moet hebben om te snappen dat er een wagen stil staat. natuurlijk, dat was een tragere klasse, maar toch...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan