Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het anders ook een draak van een circuit. Monaco heeft al weinig fans, er wordt al jaren geklaagd dat het ongeschikt is voor de hedendaagse bolides, gaan ze er gewoon een snellere versie van maken.
Neen. Hij kon ook gewoon Hamilton uit de wedstrijd beuken hé, want er was géén plaats langs Hamilton zijn zijde. Verstappen gaat gewoon altijd op het randje ..
Ik weet het niet hoor Marcel. Ik zie Max er wel toe in staat. Hij heeft het net voor de 2de keer in 2 races geprobeerd. Een propere piloot kan je hem moeilijk noemen.
Soit, vorige keer wist iemand te vertellen dat een bepaalde piloot aan de kant moest voir Max omdat die piloot zich niet mocht moeien met het gevecht om de titel. Ik neem aan dat Ocon zo dadelijk dus ook aan de kant moet.
Soit, vorige keer wist iemand te vertellen dat een bepaalde piloot aan de kant moest voir Max omdat die piloot zich niet mocht moeien met het gevecht om de titel. Ik neem aan dat Ocon zo dadelijk dus ook aan de kant moet.