Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die laatste sector![]()

"forcing a driver off track" ook natuurlijk.
Trouwens, het zou wel zot zijn als er geen bestraffingen komen, double yellow negeren staat letterlijk in het reglement he.

uit Monza 2020"He said, 'Oh, okay. I accept that,' he said, 'but why such a harsh penalty?' "We explained to him, 'Unfortunately Lewis, it's a mandatory penalty. And we don't have any choice but to impose this penalty on you.'

Gasly start p2 op softs.Heh Masi kan niets anders zeggen dan :
uit Monza 2020
Morgen Alonso P.3 en knalt Hamster er de eerste bocht uit omdat hij een rancuneus zwijn is![]()

Was eigenlijk een retorische vraag maar okHam is ook pas een uur of 2 voor start van de Sprint Race achteraan gezet. Ook dit keer is de bijeenkomst voor die beslissing gezet om 13h pm. (local time) Dus een paar uur voor de start.
"hoe lang duurt het eer....." check even je socials.![]()
. Ik wilde gewoon zeggen dat het toch niet lang kan duren om te zien of Max effectief double waved yellows genegeerd heeft, om te zien of hij op dat moment zijn persoonlijk beste sectortijd gereden heeft en welke straf er in het verleden werd gegeven voor een gelijkaardige overtreding ? Lijkt mij een kwestie van even naar de onboard beelden te kijken, even de sectortijden te checken en even in de archieven te kijken. Zou toch makkelijk op een tiental minuutjes in orde moeten zijn denk ik zo.
Dat denk ik er ook van. Hier gaan serieus wat brokken komen.Vraag mij af hoeveel wagens het einde halen hier.
Dit circuit en de kerbs lijken bijzonder hard voor de wagens.
Op RTBF? kan je elke race zienKan je de wedstrijd van vandaag ergens volgen op de ‘normale’ televisie? Dus zonder abonnement op Play Sports ?
www.motorsport.com