FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek misschien ook iets te veel achter de geruchten: maar iemand ook dat vrij groot en duidelijk porsche reclame paneel gezien op interlagos dit weekend? Ergens op de achterkant van een tribune iets hoger dan daar waar kimi ooit eens in de coulissen gaan rondrijden is. Zeer duidelijk in beeld tijdens de kwalificatie of Sprint. Nogmaals ik zoek er misschien te veel achter maar ik vind het toch wel zeer toevallig ook. Elke verwijzing naar een sponsor die niet van F1 afkomstig is wordt vakkundig verwijderd, maar die wordt zomaar eventjes vergeten? :thinking:

Porsche Supercup maakt deel van het voorprogramma van de F1? Niet op Interlagos maar het is nu ook niet dat Porsche nooit vernoemd wordt tijdens een grandprix weekend.

Het "bowlen met Bottas" verhaal in Hongarije gaat max de titel kosten.
Laatste gp van het seizoen:
Ham pakt de penalty voor motorverandering maar als hij Perez wilt voorbij gaan kegelt die hem er uit--> Max is kampioen.
Hoe gaan die discussies lopen denk je? :rofl:
En als ze het minder willen doen opvallen er rijden daar nog 2 alpha tauri's rond ook.
Al zal Yuki moeten wachten tot HAM hem gaat dubbelen. :wallbash:

Laatste gp van het seizoen:
Ham pakt de penalty voor motorverandering maar als hij Perez wilt voorbij gaan kegelt die hem er uit--> Max is kampioen.
Hoe gaan die discussies lopen denk je? :rofl:
En als ze het minder willen doen opvallen er rijden daar nog 2 alpha tauri's rond ook.
Al zal Yuki moeten wachten tot HAM hem gaat dubbelen. :wallbash:
Hoe ge het draait of keert, als Max of RBR kosten wat kost WDC wilt winnen, dan winnen ze die. (Door te crashen)
RBR heeft eigenlijk alles in eigen handen.

Stelt u voor:rofl:

Bowlen met Bottas en Perez :sarcastic:
Bowlen met Bottas hebben we al gehad.
Het is nu de beurt aan Perez:unsure:

Ik weet het toch niet. De komende 3 races zijn toch meer Merc circuits. Uiteraard kan alles en moeten de races nog gereden worden (zie Brasil en COTA), maar met die nieuwe engine vrees ik er ergens wel voor dat Lewis nog met de titel gaat lopen.

Zhou vervangt volgend jaar Giovinazzi.

‘When money rules F1 can be ruthless’ says Giovinazzi as he loses drive to Zhou​

Gio, je ging er sowieso uitliggen op het einde van het jaar. Zhou heeft daar niets mee te maken.
Was het niet Zhou, dan had men wel iemand anders genomen.

Ook volledige onboard van Verstappen, maar hij blijft wel insturen....

En Gio ondertussen bevestigd voor Formule E, bij Dragon Penske
Mja, afspeelsnelheid op 0,5 zetten en dan zie je toch dat hij eigenlijk pas echt door begint te sturen als hij al half in de bocht zit en dat hij ook niet voor zit, zoals anderen beweren. Hamilton zat al bijna een volledige lengte voor.

Verstappen ging gewoon met te veel snelheid de bocht in. Oké, da's zijn fout, maar het is volgens mij toch echt niet dat hij Ham van de baan wou kegelen.

Ik vind het toch maar heel hard stinken wat Max doet.
Maar ja... Je weet het uiteindelijk nooit zeker (tenzij ge zoals Schumacher gewoon op Villeneuve kwakt).

Als ze hem nog bestraffen is dat echt een soort van competitie vervalsing imo.
Als die tijdens de race +5sec had gekregen was er eigenlijk 'geen' straf. Als ze nu pas in actie schieten heeft ie een leuke grid straf aan zijn broek.

Mercedes heeft nochtans formeel protest ingediend.
Maar het zou inderdaad onnozel zijn om daar nu nog een penalty voor te geven.

Als ze hem nog bestraffen is dat echt een soort van competitie vervalsing imo.
Als die tijdens de race +5sec had gekregen was er eigenlijk 'geen' straf. Als ze nu pas in actie schieten heeft ie een leuke grid straf aan zijn broek.
als hij iets fout doet, en dat is onbestraft gebleven is dat ook competitie-vervalsing. er zijn dit jaar nog voorbeelden geweest waarbij "forcing a driver off the track" bestraft werd. dus (in het geval dat hij dus iets fout doet) het hier niet doen is hem een onterecht voordeel geven.

maar uit de beelden die nu getoond zijn, moet ik mijn eerdere mening bijstellen, en zeggen dat hij niet genoeg doet, om van bewust van de baan rijden te spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan