FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat Verstappen duikt in een gat die er niet is..
0TdAd8i.jpg

Inderdaad bijzonder weinig ruimte daar links naast Hamilton.

Tja Max eindigt wel met 2 extra punten op Lewis op een circuit waar Lewis/Bottas normaal gezien met 2 vingers in de neus moet winnen.
Volgende race neemt die toch sowieso nieuwe PU.
Had Max altijd voor t weekend voor getekend.

Bottas die nog wint en dan :to whom it may concern, fok u

0TdAd8i.jpg

Inderdaad bijzonder weinig ruimte daar links naast Hamilton.
Voor de bocht zat hij nog volledig aan zijn achter wiel.. dus met andere woorden moest Hamilton gewoon zeggen van oei Verstappen komt, hier verstappen een koekje en steekt maar voor.. lol tis al lang duidelijk voor wie ge zijt :D
Dit is overduidelijk Verstappen zijn schuld die had moeten zien dat dat niet ging lukken, en had perfect een betere lijn kunnen nemen om erna direct te proberen.

Voor de bocht zat hij nog volledig aan zijn achter wiel.. dus met andere woorden moest Hamilton gewoon zeggen van oei Verstappen komt, hier verstappen een koekje en steekt maar voor.. lol tis al lang duidelijk voor wie ge zijt :D
Dit is overduidelijk Verstappen zijn schuld die had moeten zien dat dat niet ging lukken.
Als we dan toch partijdigheid als argument gebruiken: zelfs Crofty en Brundle, die in Silverstone héél partijdig waren in het voordeel van Hamilton lijken hier eerder de schuld bij Hamilton te leggen.

Verstappen krijgt hier wel vaker snel de schuld. Beetje zoals de Evenepoel-haat in het Wieler-topic denk ik soms :sarcastic:

Als we dan toch partijdigheid als argument gebruiken: zelfs Crofty en Brundle, die in Silverstone héél partijdig waren in het voordeel van Hamilton lijken hier eerder de schuld bij Hamilton te leggen.

Verstappen krijgt hier wel vaker snel de schuld. Beetje zoals de Evenepoel-haat in het Wieler-topic denk ik soms :sarcastic:
Das heel goed, aangezien FIA toen Hamilton bestraft heeft zal het hier dan omgekeerd zijn ? ;)

Wel weer stom van Perez om die penalty te pakken. Had daar beter de Ferrari terug even voor gelaten, dan had hij nu misschien voor de overwining gevochten.

Idem. Eindelijk! Hopelijk gaat hij nu gewoon door. Sinds de herstart van het seizoen is het precies toch terug beter voor hem.

:applause:

En Sainz.. het enige wat hij moest doen was binnen 5s van Perez blijven, en dat doet hij dan nog niet. Zucht.

Prachtig toch voor McLaren, wat een emotie voor dat team.

Als iemand in fout was bij Max-Lewis dan duidelijk Max, maar mag voor mij best racing incident zijn. Net zoals in Silverstone. Maar daar hebben ze Lewis bestraft, dus hier moeten ze eigenlijk Max bestraffen.

En man, wat ben ik fan van Lando Norris :clap:

Ik snap eigenlijk de mensen die in ronde 1 Max gelijk gaven en bij de crash Lewis de fout gaven helemaal niet.
Er is geen enkel verschil met ronde 1, alleen vermijdt Hamilton daar de aanrijding door rechtdoor te gaan.

Verstappen die echt denkt dat iedereen opzij gaat als hij komt aangedonderd
Altijd zo geweest, en zal altijd zo zijn. Max rijdt gewoon alsof hij op iedereen voorrang heeft. Hij volgt gewoon de ideale lijn, en wanneer iemand naast hem komt moet die maar inhouden zodat hij die ideale lijn kan blijven volgen. Wanneer hij dan toch eens van die lijn af moet, om te verdedigen bijvoorbeeld, gaat hij gewoon zo snel mogelijk terug naar die ideale lijn en de rest moet hun gas maar lossen want Max heeft voorrang. Op alles en op iedereen. Gisteren bij de sprint race deed hij net hetzelfde maneuvre. En ook in Silverstone deed Max net hetzelfde. HIj ging er gewoon van uit dat Lewis wel zou lossen en stuurde gewoon in.

Ik begrijp de mensen eigenlijk niet die in ronde 1 Max gelijk gaven en bij de crash de schuld bij Lewis leggen. Lewis liet beduidend meer plaats dan Max. Je zag duidelijk dat Lewis twijfelde om de deur dicht te gooien. Zijn eerste reactie was om plaats te laten maar volgens mij bedacht hij zich. Max gaf hem in ronde 1 ook geen plaats. Waarom zou hij dat dan wel moeten doen ? De reactie van Max op de radio was ronduit belachelijk.

Voor mij is dit gewoon een racing incident hoor. Hiervoor moeten geen straffen uitgedeeld worden. Maar er zou best eens tegen Max gezegd mogen worden dat er nog andere wagens op het circuit zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan