SomeDude
Banned
Stond er niet bij in uw postDe regel gaat natuurlijk wel enkel over een duel... Maar ik veronderstel dat je nu gewoon trolt...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond er niet bij in uw postDe regel gaat natuurlijk wel enkel over een duel... Maar ik veronderstel dat je nu gewoon trolt...

Die bedoelde ik, sorryEn Perez toch ook?

Omdat Verstappen duikt in een gat die er niet is..
Voor de bocht zat hij nog volledig aan zijn achter wiel.. dus met andere woorden moest Hamilton gewoon zeggen van oei Verstappen komt, hier verstappen een koekje en steekt maar voor.. lol tis al lang duidelijk voor wie ge zijt![]()
Inderdaad bijzonder weinig ruimte daar links naast Hamilton.

Als we dan toch partijdigheid als argument gebruiken: zelfs Crofty en Brundle, die in Silverstone héél partijdig waren in het voordeel van Hamilton lijken hier eerder de schuld bij Hamilton te leggen.Voor de bocht zat hij nog volledig aan zijn achter wiel.. dus met andere woorden moest Hamilton gewoon zeggen van oei Verstappen komt, hier verstappen een koekje en steekt maar voor.. lol tis al lang duidelijk voor wie ge zijt
Dit is overduidelijk Verstappen zijn schuld die had moeten zien dat dat niet ging lukken.

Das heel goed, aangezien FIA toen Hamilton bestraft heeft zal het hier dan omgekeerd zijn ?Als we dan toch partijdigheid als argument gebruiken: zelfs Crofty en Brundle, die in Silverstone héél partijdig waren in het voordeel van Hamilton lijken hier eerder de schuld bij Hamilton te leggen.
Verstappen krijgt hier wel vaker snel de schuld. Beetje zoals de Evenepoel-haat in het Wieler-topic denk ik soms![]()

Altijd zo geweest, en zal altijd zo zijn. Max rijdt gewoon alsof hij op iedereen voorrang heeft. Hij volgt gewoon de ideale lijn, en wanneer iemand naast hem komt moet die maar inhouden zodat hij die ideale lijn kan blijven volgen. Wanneer hij dan toch eens van die lijn af moet, om te verdedigen bijvoorbeeld, gaat hij gewoon zo snel mogelijk terug naar die ideale lijn en de rest moet hun gas maar lossen want Max heeft voorrang. Op alles en op iedereen. Gisteren bij de sprint race deed hij net hetzelfde maneuvre. En ook in Silverstone deed Max net hetzelfde. HIj ging er gewoon van uit dat Lewis wel zou lossen en stuurde gewoon in.Er is geen enkel verschil met ronde 1, alleen vermijdt Hamilton daar de aanrijding door rechtdoor te gaan.
Verstappen die echt denkt dat iedereen opzij gaat als hij komt aangedonderd
Bottas on crash: It's unfortunate.
Vertaling: I don't give a fuck.
![]()