FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL.. degene die nooit iemand plaats laat heeft het lef om te zeggen : "Dit gebeurt er wanneer je geen plaas laat". Ongelooflijk...
In de jaren '80 was er nog een piloot met dergelijke attitude. Eentje met een gele helm. Volgens velen de beste F1 piloot ooit. Ik heb daar een heel ander gedacht over.
Soit.. Verstappen is hier de winnaar vandaag want dit weelkend was voor Mercedes normaal gezien.

Het blijft wel een moeilijke situatie om te oordelen wie er in de fout is. Max heeft een betere apex en Hamilton laat geen ruimte aan de linkerkant, maar Hamilton zat wel iets voor Max in die bocht. Al had Hamilton wel koudere banden...

Amai, Verstappen was vergeten zeker hoeveel plaats hij zelf liet in de eerste ronde? Hij was waarschijnlijk gewoon nog boos om die pitstop en liet zijn emoties rijden, zoals hij nog te vaak doet vind ik..

Moet hij hem dan gewoon voorbij laten? Als hij Lewis die ruimte geeft is hij die positie sowieso kwijt. Ham doet hier de poging.
Nu is hij de positie ook kwijt.

Verder kan ik niet oordelen. Ik zit op de voetbal, en natuurlijk viel mijn 4G juist weg.
Heb ze enkel in de grindbak zien steken.

een kamikaze actie, slim voor het klassement maar het gaat hem toch volgende race een sanctie kosten. Gelukkig voor hem gingen ze toch waarschijnlijk al vanachter starten wegens vervanging van onderdelen.

Ruimte was tight maar Max vliegt de lucht in doordat zijn rechterachter in contact komt met linkerachter Ham en mss kerb anders waren ze wel nog aan het rijden denk ik

Alvast minder erg dan Ham in Silverstone :unsure: pandora's box

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan