FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop toch stiekem dat Ricciardo en Norris op het podium eindigen vandaag!

Na de sprint race zien hun kansen er toch vrij goed uit, maar meen me te herinneren dat Hamilton toch zeer sterk was vorig jaar. Dus ofwel heeft hij zich er bij neergelegd, ofwel lukte het gewoon niet.. Nu, sowieso zal hij wel wat meer risico nemen in de race.

Ben eigelijk wel fan van de sprint formule, wordt in andere klasses ook zo gedaan
Out with tire management!
Maar er zijn zo weinig punten mee te verdienen dat de rijders nauwelijks risico's gaan nemen. Bovendien zal Hamilton vandaag wellicht de mclarens kunnen under of overcutten. Hopelijk houden ze hem wel genoeg op dat die max niet meer kan bedreigen.

Maar er zijn zo weinig punten mee te verdienen dat de rijders nauwelijks risico's gaan nemen. Bovendien zal Hamilton vandaag wellicht de mclarens kunnen under of overcutten. Hopelijk houden ze hem wel genoeg op dat die max niet meer kan bedreigen.
Ze zijn wel met 2 dus McLaren heeft daar voordeel op Hamilton hé.

Max weer proper bezig. Dat is 2 dagen op rij dat hij gewoon rijdt alsof er niemand naast hem hangt. Vind het vrreemd dat hij hiervoor niet eens een waarschuwing krijgt.

Max weer proper bezig. Dat is 2 dagen op rij dat hij gewoon rijdt alsof er niemand naast hem hangt. Vind het vrreemd dat hij hiervoor niet eens een waarschuwing krijgt.

Moet hij hem dan gewoon voorbij laten? Als hij Lewis die ruimte geeft is hij die positie sowieso kwijt. Ham doet hier de poging.

Max had toch de bocht? Replay was niet heel goed, maar leek me dat hij er net voor zat. En dan nog.. Hamilton zou beter moeten weten dat hij geen cadeau meer zal krijgen van Verstappen. Leek me fair.

Damn, had F1 Jezus het hier echt graag goed zien doen. Was ideaal gestart maar maakt dan weer een domme fout. Too bad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan