FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
tjah, als ik zeg dat Mercedes in het verleden al achterstand heeft goed gemaakt op een concurrerend team, dan maakt het in sé niet uit wélk team dat was. Dat dan de counter niet verder komt dan "Red Bull heeft in het verleden al bewezen beter te worden", is dan ook niets zeggen.

Natuurlijk zegt dat iets en natuurlijk maakt het iets uit ten opzichte van welk team je vergelijkt. Mercedes ontwikkelt sterk en Ferrari niet, in dat opzicht logisch dat Mercedes vroeger meer voorsprong kon nemen doorheen het jaar. Dat het nu Mercedes vs Red Bull is (of zo lijkt voorlopig) en dat Red Bull historisch gezien goed ontwikkelt is dan toch wel relevant? Hoe is dat "niets zeggen"?

Zeker als Red Bull vorig jaar vóór de eerste GP ook als challenger naar voren werd geschoven, maar ze over het hele seizoen ook niet meer dichter kwamen; behalve Abu Dhabi

Er is wel een serieus verschil tussen "voor de eerste GP" en "na de eerste GP" hoor. Geen rationeel persoon gaat na wintertesten zware uitspraken doen. Misschien wat hoop koesteren, dat wel.

Rare discussie hoor deze.

Yikes, Verstappen zijn wagen heeft het begeven vroeg in FP2. Geen race simulations voor hem dus. Dat is al het tweede weekend dat het niet zo zal meezitten...

Ik was net nog de Q van de Formula Regional aan het kijken, en wat een heerlijk circuit is Imola toch. Zo veel volk dat bij het pushen door het grind gaat en op het einde iemand die er gewoon in strandt. Dat hebben we nodig ipv die grote betonvlakken zoals in Bahrein.

Via F1 TV webbrowser kan ik chrome casten naar mijn Sony tv, dus geen tab. In de live video zelf

Ik heb net abo genomen van F1 pro voor de timing te volgen maar dat loopt 30 sec achter op mijn tv . Is dat bij nog mensen?

vreemd, Verstappen die een practise start op de grid.... wel na de checkerd flag, maar dan nog

ok, nu doet iedereen dat, dus blijkbaar mag dat?

Ze zijn al heel de tijd Alonso de hemel aan het inprijzen maar hij wordt hier wel op een halve seconde gereden door Ocon.

Het valt eigenlijk op dat alle piloten die nieuw zijn in hun team het moeilijk hebben.

Vettel krijgt slaag van Stroll, dan kan je zeggen dat je dat verwacht maar verwacht je dan ook:
Dat Ricciardo naar huis gereden wordt door Norris?
Dat Alonso niet aan de tijden van Ocon kan?
Dat Perez op de softs verschillende runs moet doen om naar Q3 te gaan terwijl Max op de mediums freewheelt?

Er valt nog weinig te testen tegenwoordig, en dat toont zich nu precies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan