FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat de algemene verwachting dit seizoen is dat Verstappen eindelijk heel het seizoen zal kunnen strijden tegen Hamilton, en dat het voor Hamilton niet zo'n 'walk in the park' zal worden als de afgelopen jaren. Denk dat dat een gemakkelijke is om op in te pikken.
maar dat was vorig jaar ook.

nee, ik denk gewoon dat Mercedes heet beetje achterstand dat ze nu hebben, tegen half seizoen al volledig heeft weggewerkt.
Ze hebben nog seizoenen gehad, tegen Ferrari dan, dat ze met lichte achterstand begonnen, en met een straat voorsprong kampioen worden

da's niet pessimistisch, da's vertrouwen in Mercedes.

Laatst bewerkt:
Verschil is natuurlijk wel dat RBR doorgaans ook alleen maar beter wordt naarmate het seizoen vordert. Ook op dat vlak geeft het wat meer hoop op een echt interessant seizoen.

Verschil is natuurlijk wel dat RBR doorgaans ook alleen maar beter wordt naarmate het seizoen vordert. Ook op dat vlak geeft het wat meer hoop op een echt interessant seizoen.

Dit. RedBull is meestal wel zeer goed met doorontwikkelen, en zelf als beide dezelfde progressie boeken, krijgen we nog altijd een goed seizoen maw.

Maar ook dit jaar mogen en kunnen ze niet al te veel doorontwikkelen. Fundamentele zaken als de rake kan niet aangepast (en dat willen ze ook niet)

Gaat Mercedes, maar gedeeltelijk lukken hoor Marcel, ze kunnen die low rake filosofie nu niet omgooien voor 10 maanden.
En dat gaan ze ook niet doen. Voor 1x in mijn leven ga ik voor die arrogante Max supporteren.

Maar Mercedes dus ook.
Ja maar dat zei je dus al, alleen vergeleek je daarbij met Ferrari die daar dus niet goed in zijn.

Lekkere discussie verder wel.
Mercedes ontwikkelt goed
Ja, maar Red Bull ook
Ja, maar Mercedes ook
...

😂

tjah, als ik zeg dat Mercedes in het verleden al achterstand heeft goed gemaakt op een concurrerend team, dan maakt het in sé niet uit wélk team dat was. Dat dan de counter niet verder komt dan "Red Bull heeft in het verleden al bewezen beter te worden", is dan ook niets zeggen.

Zeker als Red Bull vorig jaar vóór de eerste GP ook als challenger naar voren werd geschoven, maar ze over het hele seizoen ook niet meer dichter kwamen; behalve Abu Dhabi

FP1 red flag (iedereen oké, gewoon wagens op de slechte plek).

Collision tussen Perez en Ocon, maar de trackside camera heeft het niet mee gepakt en de onboards werken niet :crazy:

Lijkt het idd op... Niks van info al heel de sessie. Enkel de rondetijden worden gelukkig nog gegeven :sarcastic:

Zo'n rode vlag in een sessie van 1u is ook niet wat je wil.

Je maakt u toch compleet belachelijk zo.. begrijp niet dat je dit zelf zou willen.. 0,0 inzicht zeker?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan