G Gines Active member 28 maart 2021 #463 Ok, hij mag nu als laatste starten, hopelijk geraakt hij in de punten.
marcel Well-known member 28 maart 2021 #471 fordjah zei: First safety car Klik om te vergroten... Aston Martin op kop!
Knarf Well-known member 28 maart 2021 #473 Van die idioot zijn we al af. Echt wel next level tov Stroll
fordjah Active member 28 maart 2021 #476 Die zal er nog veel van de baan rammen dit seizoen ook heb ik zo het gevoel.
Cerulean Well-known member Crowdfunder FE 28 maart 2021 #477 marcel zei: hoe doet ge dat zelfs? Klik om te vergroten... Door daar gewoonweg niet thuis te horen.
_Pe_ Well-known member 28 maart 2021 #478 Mazepin... zo gaat hij het wel niet kunnen binnen de 2 jaar hé. Hij zal toch wat kilometers moeten zien te maken
Mazepin... zo gaat hij het wel niet kunnen binnen de 2 jaar hé. Hij zal toch wat kilometers moeten zien te maken
Coldwell Active member 28 maart 2021 #479 fordjah zei: Die zal er nog veel van de baan rammen dit seizoen ook heb ik zo het gevoel. Klik om te vergroten... Jep zoiezo. Benieuwd hoe dieje in monaco gaat rijde
fordjah zei: Die zal er nog veel van de baan rammen dit seizoen ook heb ik zo het gevoel. Klik om te vergroten... Jep zoiezo. Benieuwd hoe dieje in monaco gaat rijde