FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mazepin rijd max 2 jaar in de F1, zelfs als wordt die vader teambaas laat ge hem toch dat zitje niet houden 🙄

zoals eerder vermeld hier denk ik ook dat Gene Haas zijn team gaan afgeven, zal al weg genoeg geld verloren zijn

Ik weet het zo nog niet. Op basis van wat hij in de F2 deed is hij nu niet persé slechter dan een Latiffi...

Dat ga ik ook niet ontkennen. De vraag is of hij zot genoeg gaat zijn om na 1 of 2 jaar de F1 te moeten verlaten. Want ik denk dat de pace nog wel cava genoeg zal zijn, en de poen heeft hij ook meer dan mee.

Ik weet het zo nog niet. Op basis van wat hij in de F2 deed is hij nu niet persé slechter dan een Latiffi...
Zit Latifi ook niet in de F1 vanwege een sponsoring van de familie?

nuja time will tell zeker he. Hopelijk gaat hij idd niet zo gek doen als in de F2 want...

Na 2 jaar in de F1 zullen de scherpste kantjes bij Nikita er wel af zijn en zal hij gewoon 1 van de deelnemers zijn. Een echte grote zal hij nooit worden, maar indien hij genoeg kansen krijgt (wat ook zo zal zijn) zal hij zich in de middenmoot kunnen nestelen.
Kijk naar Stroll. Nog niet zo lang geleden was hij de pispaal van de F1, hey rijkeluiszoontje dat zonder pappa Lawrence geen knip voor zijn neus waard was. Dit jaar zie ik hem in staat om zijn teamgenoot, een 4 -voudig wereldkampioen, te verslaan. Hij heeft gewoon kansen genoeg gehad om fouten te mogenn maken. Dankzij het geld van pappa natuurlijk. Maar door zijn jaren ervaring moet hij niet meer onder doen voor vele anderen op de grid.

Maar Lance deed wel geen levensgevaarlijke manoeuvres. Ik heb vorig jaar 1 F2 weekend echt gevolgd. Die gast drukt er op 1 weekend 2 moedwillig los de muur in. En dan nog een paar andere dingen die eigenlijk niet thuis horen op een circuit.

Ik denk ook niet dat Lance ooit zo slecht heeft gereden als Nikita gisteren. Maar uiteindelijk haalde die zot inderdaad wel zijn resultaten in F2.

Maar Lance was toch wel een ander niveau. Die is wel degelijk ergens kampioen geworden in 2014, 2015 en 2016. En in 2016 in F3 door 14 vd 30 races te winnen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/2016_FIA_Formula_3_European_Championship (Nikita deed toen ook mee. Behaalde 4 punten, en sloeg ne concurrent op zijn gezicht...Maar Russel bijvoorbeeld ook dus er was wel wat tegenstand aanwezig)

Stroll had vooral F2 niet mogen overslaan. Dan had die in F1 nooit die reputatie gehad. Van Stroll durf ik zelfs zeggen dat hij de F1 ook wel had gehaald zonder een onuitputtelijke berg geld (maar geld is sowieso wel nodig).

Doe Stroll en Mazepin hun Wiki pagina's eens open. En kijk naar de career results voor F1. Dan staat Stroll wel 3 stappen hoger.

Laatst bewerkt:
Werkt het casten van de f1tv stream bij jullie via de website? Hier bleef de tv hangen bij het f1tv opstartscherm (cast tab). Cast desktop gaat dan wel (toont heel je scherm) maar dan zakt de framerate wel sterk tov wat je ziet op de laptop.

Werkt het casten van de f1tv stream bij jullie via de website? Hier bleef de tv hangen bij het f1tv opstartscherm (cast tab). Cast desktop gaat dan wel (toont heel je scherm) maar dan zakt de framerate wel sterk tov wat je ziet op de laptop.
Heb dat gisteren eens geprobeerd en het is idd 50fps via cast hier. Maar het casten zelf werkt niet perfect waardoor het nogal vaak hapert. Ben terug overgeschakeld op de app. Werkt veel stabieler. (Er is nog geen android tv app, maar ik installeer de apk op m'n tv)

Voor bovenstaand: ze moeten volgens mij nog de nieuwe versie van de F1 TV app uitbrengen, dus laat ons hopen dat het dan beter is? Ik moet nu ook gans mijn Mac airplayen naar tv.. beetje ambetant.

Wat een top Q!
:applause:

En RedBull is meestal sterker doorheen het jaar, dus dit kan wel een goed jaar worden. Als hun race pace nu nog goed is, maar daar zie ik weinig problemen.. zal eerder hopen worden dat ze niet te veel technische problemen hebben, wat ze toch soms last van hadden. En Mercedes moet nu ‘bijbenen’, benieuwd wat die gaan doen.

Zeer jammer voor Vettel in Q3. Tsunoda in Q2: had die echt willen zien full out gaan in Q3, ziet er toch veelbelovend uit! En Perez in Q2.. begrijp niet dat hij zijn 2e run niet op soft heeft gedaan? Laat ons hopen dat RedBull niet te snel wisselt, want als Tsunoda nog zo’n paar flitsen laat zien..

Alonso ook wel een goede start, zal content zijn. Zijn laatste win ondertussen van 2013!
:crazy:

En Ricciardio vrij solide start. Als je als nieuwkomer uw teammeat verslaat, mooi. Start wel op softs dacht ik, maar er zijn een nog een paar, dus zal wel meevallen.

Het ziet er vrij dicht uit, benieuwd naar race straks!

Hier werkt het casten van player op desktop toch feilloos. Soms buffered hij wel voor een kleine seconde. Maar das het minste.

Voor bovenstaand: ze moeten volgens mij nog de nieuwe versie van de F1 TV app uitbrengen, dus laat ons hopen dat het dan beter is? Ik moet nu ook gans mijn Mac airplayen naar tv.. beetje ambetant.

Via Reddit gevonden. Werkt perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan