FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij was de gele vlag in sector 2, dat had hij ook verteld in een interview volgens mij?
Aha, ik dacht dat de gele vlag voor Mazepin was die in T1 gespind was.
Had het dan met Sainz te maken? Edit: oeps, had de laatst berichten hier nog niet gelezen.

Anyway, ik hoop dat dit een voorbode van eindelijk een spannend seizoen was. Wie er wint (Max of Lewis), kan mij gestolen worden, zo lang het spannend is.

Blijkbaar was Mazepin zelfs nog voorbij een paar jongens (incl. Vettel) geschoten in de laatste bocht voordat hij de wagen vervolgens dwars zette in T1 :rolleyes:

Spijtig van Perez , met 2 red bulls vooraan was tactisch nog beter geweest . Maar op dit circuit al redbull op 1 beloofd veel goeds !

Spijtig van Tsunoda om niet in Q3 te geraken. Maar Honda heeft een goede motor gemaakt dus dat belooft! Lang geleden dat ik nog is uitkeek naar een spannende race. Verstappen vs Hamilton!

ik hoop toch dat Perez zich snel kan aanpassen, dat Red Bull niet na een half jaar Tsunoda moet in de RBR fast-tracken
Vettel zou ik nog wat tijd geven, op zich is die AM niet zo verschillend van de Racing Point waar Stroll al 2 jaar mee rijdt, maar moet je wel aanpassen als je van Ferrari komt.

de enige manier dat dat goed komt, is als Gene Haas vanavond nog beslist dat hij dat geld toch niet nodig heeft, en hem buiten smijt. not gonna happen :(

iedereen toch, vooraan?

Volgens mij heeft Gene allang beslist dat er geen Haas F1 meer zal zijn volgend jaar :p. Zou me niet verbazen moest Haas volgend jaar niet gewoonweg Uralkali worden. Dit jaar gewoon een schakeljaartje zodat de Russen genoeg geld kunnen zoeken om het team volledig over te nemen.

We gaan op zijn minst een paar jaar met Mazepin zitten in de F1.

Mmmmm....
Na de Q kwam er zo een balkje voorbij met iedereen S en Gasly M. Heeft Gasly in Q3 zijn tijd op M gereden dan?

Maar dat maakt inderdaad niet uit met welke band ze starten. Enkel Ferrari softs.
je start op de banden waarmee je in Q2 je snelste ronde hebt gereden. ik dacht dat zowel Red Bull, Mercedes als Alpha Tauri op medium stonden in Q2.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan