FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben mij weer aan 't laten vangen he. False hope. Alles wijst erop dat Max een grote kans heeft op pole. En dan sebiet weer ''verrast'' zijn wanneer Hamilton in Q3 het ware gelaat van Mercedes laat zien :unsure:.
Verrast ga ik niet zijn, maar toch teleurgesteld.

Ik begin een vermoeden te krijgen dat Vettel achter Stroll gaat staan.

En ik hoop voor Perez dat het gat met Max serieus wat kleiner gaat zijn dan 1,3sec...

Gedaan met de voorzichtige uitspraken: Verstappen seffens pole met 2 vingers in de neus! Een Ferrari op de 2e rij lijkt me ook niet uitgesloten. Al hoop ik voor Perez van niet.

Alonso en Vettel onherkenbaar zwak. Een zware dobber, want het zijn met 2 favorieten. :headshake:

Alonso er een paar jaar uit... Maar ik verbaas me er ook wel over.

Mercedes zet zo dadelijk de kraan open, Lewis pole. Maar liever Max... Lewis op pole heb ik nu wel gezien.

vettel moet zijn draai nog vinden in een nieuwe auto, net zoals perez en danny ricc. Ik ben heel benieuwd.

Er is volgens mij ook nog niemand echt voluit gegaan

Das net Vettel zijn probleem de afgelopen jaren, hij kan zijn draai niet meer vinden in een auto...

Aanpassingsvermogen 0.1%, als je hem een wagen geeft die rear end grip heeft kan ie mss nog iets maar met de aanpassingen aan de vloer van dit jaar hebben ze dat weer teniet gedaan dus ik verwacht er niet meer veel van. Ferrari heeft hem niet voor niets laten gaan he.

vettel moet zijn draai nog vinden in een nieuwe auto, net zoals perez en danny ricc. Ik ben heel benieuwd.

Er is volgens mij ook nog niemand echt voluit gegaan
Ja, we mogen niet vergeten dat er nog nooit zo weinig testtijd is geweest. Het moet niet evident zijn om dan nu ineens up-to-speed te zijn.
Om die reden zou er in de Haas dus ook nog wel een paar tienden moeten zitten. Die mannen hebben zelfs geen ervaren teamgenoot om tips van te krijgen...

tenor.gif

Ik ben benieuwd hoe de rookies het gaan doen. Tsunoda wordt al tijdje gehyped. De Alpha Tauri lijkt toch een goede wagen te zijn dus hopelijk krijgt hij die wagen in de punten.

Ik ben benieuwd hoe de rookies het gaan doen. Tsunoda wordt al tijdje gehyped. De Alpha Tauri lijkt toch een goede wagen te zijn dus hopelijk krijgt hij die wagen in de punten.
Tsunoda rookie of the year, nu al.
De andere twee in de Haas zullen op een mirakel mogen hopen om een puntje te halen :)

Sainz legt tot nu toe ook al elke sessie het vuur aan de schenen van Leclerc. Benieuwd of hij dat sebiet ook kan wanneer het echt telt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan