FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk heb ik liever Gaetan dan Kris Wauters. Hij zit er in zijn enthousiasme wel eens naast (ILS SE TOUCHENT terwijl het gewoon een spin was), maar de passie druipt er wel van af. Ik heb wel al lang niet meer naar Formule 1 op Play Sports gekeken, misschien is het ondertussen gebeterd.

Degene die de Formule 2 & Formule 3 op Play Sports becommentarieert doet dat ook wel niet slecht.
Gaetan +100. Ik ben hem ook zodanig gewoon geworden over de jaren heen dat ik moeilijk nog naar andere commentaar kan luisteren :p . Zelfs wanneer Spa wordt uitgezonden op Sporza kijk ik nog altijd liever op LaDeux. Hij laat af en toe een steekje vallen maar zijn enthousiasme is op een ander niveau dan pakweg een Kris Wauters of Gert Vermersch.

Hier ook altijd RTBF, allez, nu heet dat TIPIK.
Gaëtan heeft ook regelmatig interessante co-presentatoren, zoals (notre) Stoffel (national)bijvoorbeeld.

Gaetan +100. Ik ben hem ook zodanig gewoon geworden over de jaren heen dat ik moeilijk nog naar andere commentaar kan luisteren :p . Zelfs wanneer Spa wordt uitgezonden op Sporza kijk ik nog altijd liever op LaDeux. Hij laat af en toe een steekje vallen maar zijn enthousiasme is op een ander niveau dan pakweg een Kris Wauters of Gert Vermersch.
Idem. Ik vergeef die man graag zijn fouten omwille van zijn eindeloos enthousiasem. Omkadering is ook altijd wel oké, zeker gezien de middelen die ze hebben.

Trouwens, met dat fimpje van Murray te zien dat hier onlangs gelinkt stond: die man maakte ook wel wat foutjes. Hij zette ze precies wel iets sneller recht maar toch.

mmm, de hele F1TV interface is weer gewijzigd & de rules ook.
* Mobiele browser zijn unsupported geworden
* Web interface is veranderd, ge kunt nu wél de verschillende channels zien.
* Airplay / ChromeCast knop op safari is momenteel weg, zit wel nog in de pagina bron
** ge kunt ge niet meer casten naar AppleTV: Hier kunt ge wel https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV voor gebruiken.
* De FAQ meld nu dat ge de livestream van de race maar op 1 device tegelijk kunt kijken :/
** Zie https://support.f1.tv/s/article/How-many-different-devices-can-I-use?language=en_US

1. Max
2. Bottas
3. Norris
4. Hamilton
5. Leclerc
6. Perez

RIcciardo 9 vs Norris op 3.
Vettel 12, Stroll 13 met minder dan een tiende tussen.
Alpine op 15 en 16 (en Ocon voor Alonso).

Wilt allemaal nog niet zo veel zeggen. Wat me vooral opvalt is hoe traag Alpine (meer dan 2 seconden) is. En Aston Martin ook helemaal gene vette tegenover vorig seizoen.

Vooral HAAS blijkt een waardeloos team. ok, die zetten vol in op 2022, maar als ze dan niet vooraan zitten...
Williams wilt punten scoren, maar dat lijkt mij toch ook weer moeilijk te worden.

1. Max
2. Bottas
3. Norris
4. Hamilton
5. Leclerc
6. Perez

RIcciardo 9 vs Norris op 3.
Vettel 12, Stroll 13 met minder dan een tiende tussen.
Alpine op 15 en 16 (en Ocon voor Alonso).

Wilt allemaal nog niet zo veel zeggen. Wat me vooral opvalt is hoe traag Alpine (meer dan 2 seconden) is. En Aston Martin ook helemaal gene vette tegenover vorig seizoen.
Goh, om direct conclusies te trekken uit het eerste uur is mss ook voorbarig. Mogelijks werkte sommige teams nog wat "system checks" af.

Goh, om direct conclusies te trekken uit het eerste uur is mss ook voorbarig. Mogelijks werkte sommige teams nog wat "system checks" af.
Helemaal akkoord.
Maar toch al iets meer dan uit de wintertest.

Het enige wat me een beetje triggert is de traagheid van Alpine.

Ja ik ben wel eens benieuwd naar waar Alpine echt uit gaat komen... De wintertest deed toch een hoopvoller beeld uitschijnen dan waar ze in FP1 stonden...

Aston Martin ook niet indrukwekkend.

Alpine ging tijdens fp1 iets testen.

Tot nu toe is alles wel hoopgevend dat Mercedes niet dominant meer gaat zijn.
Tenzij die ineens weer 1 sec in Q3 gaan vinden:unsure:

Ik verwacht in Q3 toch net weer dat extratje van Merc, of toch van Hamilton.
In FP2 de best combined lap, alleen niet in 1 lap tijd.

Over F1TV, ik hou wel van de nieuwe interface en chromecast support. Maar had nu tijdens FP2 wel vaak 10-15 seconden stutter. Quality verlagen hielp niet, was op de browser, bekabeld internet. En dat is nog maar FP2, let's hope dat het in de race ook niet van dat is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan