Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou jij, indien je daar vandaag de hele dag in had gestaan, nog zin hebben om volgens jaar opnieuw zo een smak geld neer te leggen voor dat evenement. Ik niet denk ik.Het zal wel 50% korting op uw ticket voor volgend jaar worden ofzo.
Nee ik ook niet hoor. Maar kan me ook niet inbeelden dat ze gewoon mensen hun geld gaan terug geven.Zou jij, indien je daar vandaag de hele dag in had gestaan, nog zin hebben om volgens jaar opnieuw zo een smak geld neer te leggen voor dat evenement. Ik niet denk ik.
deze GP neemt de titel van "Kortste F1 race ooit" over van de Australische GP in 1991.Hoe lang is dat geleden dat een race niet doorgegaan is, kan me het niet herinneren?
Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Dat kunnen ze niet want dan zijn ze falliet. Maar ik kan me niet voorstellen dat al die fans nu braaf huiswaarts keren na deze farce. Met een korting op de race volgend jaar ga je ze niet kunnen sussen denk ik.Nee ik ook niet hoor. Maar kan me ook niet inbeelden dat ze gewoon mensen hun geld gaan terug geven.
Hier maken ze toch enorme imagoschade mee. Speciaal die rondjes rijden zodat ze punten kunnen uitdelen, en uw fans in de kou laten staan.
Echt "fair" kan je dit niet noemen he...
Maar ik denk dat Max zelf dit niet meetelt als "overwinning op Spa". Het mag dan officieel wel zo zijn, op deze manier winnen is niet wat je wil he.Meeste fans waren dolblij met de overwining voor hun Max.
Die komen ook niet voor de race, maar voor de punten.
Vandaar dat het best wel rustig bleef.
Als ze Hamilton op deze manier hadden late winnen was het kot afgebroken
Meeste fans waren dolblij met de overwining voor hun Max.
.de meeste fans waren verzopen waterkiekens na 3-4u aan het lijntje gheouden te worden. die hadden gewoon geen energie meer om nog iets te doen...Meeste fans waren dolblij met de overwining voor hun Max.
Ik vind van wel ja. Er is niet geraced vandaag. Geen ronde, geen halve ronde, zelfs geen meter. Volgens mij mogen er dus ook geen punten uitgedeeld worden.Was het dan beter dat die drie vrije trainingen en kwalificatie voor niks waren?
Ze hebben die regel niet uit hun duim gezogen. De regel is dat er punten zijn vanaf er 2 rondes geraced zijn. Er zijn vandaag geen 2 rondes geraced...Maar jongens, het is niet alsof ze die regel van die punten uit hun duim hebben gezogen hé.
Was het dan beter dat die drie vrije trainingen en kwalificatie voor niks waren? Ik weet dat er veel pas op zondag kijken, maar al het werk en de prestaties van de teams in de dagen ervoor in niks laten opgaan had even onnozel geweest.
De enige rijder die daar over klaagt is Norris. En te begrijpen vanuit zijn standpunt want door zijn crash ziet hij nu enorm veel punten in rook op gaan.