FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bende mietjes :eviltongue:

Nee serieus, enige juiste beslissing, maar dit hadden ze ook een paar uur geleden kunnen beslissen natuurlijk. Hadden ze nu echt gehoopt op een magische opklaring? Die hebben toch voldoende inzicht in het weer voor de komende uren?

Gemukkig is er vanavond een reportage over Ronnie Peterson op Canvas. Toch nog iets te zien vandaag.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat al die fans braaf naar huis gaan nu. Geen race, geen geld. Ik ben ooit op een speedway wedstrijd geweest en daar was toen ook niet gereden door het slechte weer. Toen het evenement afgelast werd eiste ik mijn geld terug. Geen race, geen geld. Ze deden daar toen redelijk moeilijk over maar ik heb uiteindelijk dan toch mijn geld terug gehad. Het was dat of ik brak het kot af 😂

het wordt nog discutabel.
F3 en Porsche Cup zijn wél door gegaan. geen kat die 550€ betaalt dààr voor, maar het zit wel in de prijs van het ticket. en het feit natuurlijk dat die 550 eigenlijk voor 3 dagen is, en je dus 2 op 3 dàgen wel gekregen hebt wat je betaalt hebt. misschien krijgen ze iéts terug, maar het zal ver van alles zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan