>>> FAQ <<< VR | Virtual Reality

Auwtch, die prijs is pijnlijk. 😅 Had gehoopt onder de €500.

Je kan zeggen wat je wilt over de specs en vergelijken met andere premium VR headsets, maar hier gaan ze niet mee doorbreken tot een groter deel van Playstation gamers. PSVR had een paar miljoen headsets zeker? Ik Betwijfel of ook maar een paar percent van ps5-eigenaars dit in huis halen.
 
Ik had gegokt/gehoopt op 499. Maarja, dat was voor all the craziness in de economie... Ergens mss wel te verwachten dan, dat deze prijs ging zijn. Die 2 controllers kosten al veel. Dusja... Voorlopig ga ik deze wel niet kopen, dat is geld dat ik nu niet kan uitgeven...
 
Wel, ik had veel duurder verwacht. Vooral technisch gesproken toch wel zeer mooi pakket voor dat geld. Enige spijtige blijft geen BC met PS4 games en niet draadloos juist? En van de aangekondigde games, geen grote kleppers buiten Horizon.
 
Wel, ik had veel duurder verwacht. Vooral technisch gesproken toch wel zeer mooi pakket voor dat geld. Enige spijtige blijft geen BC met PS4 games en niet draadloos juist? En van de aangekondigde games, geen grote kleppers buiten Horizon.

Nee niet draadloos me 1 usb c kabel. Toch al beter als de spaghetti van de eerste versie
 
Iemand die zich heeft ingeschreven voor de preorders van PSVR2 via de Belgische PS Direct en al een bevestigingsmail heeft gehad?
Op reddit lees ik veel reacties van mensen die reeds een slot hebben bemachtigd, maar dat zijn allemaal Britten, Fransen, Duitsers.
 
Iemand die zich heeft ingeschreven voor de preorders van PSVR2 via de Belgische PS Direct en al een bevestigingsmail heeft gehad?
Op reddit lees ik veel reacties van mensen die reeds een slot hebben bemachtigd, maar dat zijn allemaal Britten, Fransen, Duitsers.

Ook ingeschreven maar nog niets ontvange.
 
Toen ik filmpjes als deze zag in 2015:


Toen dacht ik OK ik wacht gewoon lang genoeg tot die technologie betaalbaar is en dan koop ik mezelf alles om op die manier F1 te kunnen racen op Spa Francorchamps. Het gaat mij daarbij vooral om het race gevoel en de graphics en niet zozeer realisme.

Nu zijn we intussen 7-8 jaar verder en ik moet zeggen de graphics van F1 racers zijn er echt niet beter op geworden dan Project Cars uit 2015, en ik zie nu ook oculus rift te koop 2dehands voor 150€. Verder wil ik nog een volledige racestoel in zithouding met goed feedback stuur en PC waar dit deftig op werkt.

Maar de vragen die nu boven komen:
- Welk materiaal moet ik daar nog (evt. 2dehands) bijkopen om dat mooi werkend te krijgen
- Is de technologie er misschien toch op voorruit gegaan dat de F1 VR-experience van tegenwoordig mijlen verder staat dan Project Cars op een Ocolus Rift van 2015? Want misschien koop ik dan mijn set uit 2015 en denk ik dan 1 week later dit was een totale overpriced miskoop?
 
Laatst bewerkt:
Alé, ff ook geregistreerd, in de hoop hier iemand tevreden mee te stellen... Mits een voucherke van 20 euries voor de moeite, let the scalping begin :laugh:
 
Nadat er maar een halfvol deftige games uitgekomen zijn in heel de levensduur van de VR1 (en dan zaten er nog tussen die meer op een demo leken) kan je toch onmogelijk opnieuw het vertrouwen geven en een ding van €600 willen preorderen? Voor mij was dat een legendarische miskoop.
 
Laatst bewerkt:
Ik mag eentje preorderen blijkbaar

Zijn er hier nog met zulke mail ?

Kan ik iemand hiermee plezier doen? Heb maar evt. voor iemand hier meegedaan...

Edit, ben wel ni zeker dat het dat is, want er staat het volgende :

PlayStation VR2 wordt op 22 februari 2023 gelanceerd en we bieden jou de mogelijkheid om rechtstreeks bij PlayStation® te pre-orderen.

Klik op de knop hieronder om je vandaag nog te registreren en kans te maken op een exclusieve uitnodiging via e-mail om te pre-orderen.
Dat is toch wat ik al gedaan heb, of niet?

Edit, was een massamail dus
 
Ja, was gewoon om je te registreren, net als enkele weken terug. Heb die hier ook gehad.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan