Familie

VTM Familie

Paar seizoenen terug? Afgelopen seizoen was het nog altijd een X.
Toen Lars Raven wilde leren rijden.
Of ook later nog, toen ze zich buiten sloten uit de auto, Lars had de sleutel niet bij en had ook zijn smartphone thuis gelaten.
Was altijd een X

Als ge het weet waarom stelt ge de vraag dan? :unsure:

Dan zal het dit seizoen een 3 zijn zeker.
 
Paar seizoenen terug? Afgelopen seizoen was het nog altijd een X.
Toen Lars Raven wilde leren rijden.
Of ook later nog, toen ze zich buiten sloten uit de auto, Lars had de sleutel niet bij en had ook zijn smartphone thuis gelaten.
Was altijd een X

Net even aflevering vorig seizoen opgezocht en idd 100% zeker een X.

Het zal corona zijn geweest voor iedereen natuurlijk? We kunnen misschien een crowdfunding voor Lars opstarten zodat hij zich terug een X kan veroorloven? Werkt naar het schijnt wel goed bij VTM-programma's.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ze zijn daar precies goed bezig met acteurs buiten te zwieren.


Hoeveel van de originele personages blijven er eigenlijk nog over?
Jan
Veronique
Anna en Albert
Mieke

Dat is het zeker qua "oerpersonages" die er in het eerste seizoen al waren (weliswaar soms door andere acteurs gespeeld)?
 
Hoeveel van de originele personages blijven er eigenlijk nog over?
Jan
Veronique
Anna en Albert
Mieke

Dat is het zeker qua "oerpersonages" die er in het eerste seizoen al waren (weliswaar soms door andere acteurs gespeeld)?
Net even opgezocht, Albert was er niet bij van bij het prille begin. Pas vanaf aflevering 112 volgens de wikipedia pagina.
Maar dat is idd wat er nog overblijft van de originele personages.
 
Ze zijn daar precies goed bezig met acteurs buiten te zwieren.

En nu ook Marianne Devriese eruit

Waar zijn ze mee bezig daar bij familie?
 
Vandaag was ook wel een goede aflevering, Jan die opgelicht werd via de telefoon om zijn rekening leeg te roven (phishing).
Als je al zo lomp bent dat je zoiets gelooft, dan vraag je er toch gewoon naar om opgelicht te worden?
 
Ik moet toegeven dat de midseason finale behoorlijk straf was. (enfin ja, naar Familie-normen he). Zelfs de echte eindeseizoens finales vallen doorgaans behoorlijk tegen qua spanning en verhaallijnen, maar deze keer was het inhoudelijk dik in orde, en bovendien alles ook mooi in beeld gebracht. Maar bon dat mocht ook wel natuurlijk ter gelegenheid van de 30e verjaardag.
 
Dubbelaflevering ook juist gezien, ik vond het op zich een geslaagde aflevering. Ik stoor mij alleen serieus aan hoe dat ongeluk in beeld is gebracht. Ik weet dat het een Vlaamse soap is, maar een beetje realistischer had toch wel gemogen hè? Auto was praktisch nog heel en beide slachtoffers hadden geen zichtbare schade, dat is voor tegen een boom te rijden toch vrij indrukwekkend.

Ik neem toch aan dat ze zulke beelden toch eens bekijken voor ze beginnen met editten, maar niemand die zich dat afvraagt?
 
Toch wel historische aflevering vanavond. Moet toch al jaaaaaaaren geleden zijn dat er nog eens personages van de eerste generatie definitief verdwijnen uit de serie.
 
Terug
Bovenaan