Familie

VTM Familie

De Jan zodat het gezaag over pistolets kan stoppen :unsure:

De pistolets-saga blijft doorgaan terwijl dat imo echt op niks slaagt die pistolets in dat café. Ineens bestelt iedereen daar ook standaard ne pistolets als em binnenkomt voor maakt niet uit wat.

Wanneer gaan we nu eindelijk eens weten wie de vader van Lars is! Interesseert mij geen hol, maar dit duurt té lang en nu wil ik het gewoon weten en verwacht ne mega-climax rond deze verhaallijn.

Luv it dat ik mij daar in opboei, terwijl dat over niks gaat haha
 
De pistolets-saga blijft doorgaan terwijl dat imo echt op niks slaagt die pistolets in dat café. Ineens bestelt iedereen daar ook standaard ne pistolets als em binnenkomt voor maakt niet uit wat.

Wanneer gaan we nu eindelijk eens weten wie de vader van Lars is! Interesseert mij geen hol, maar dit duurt té lang en nu wil ik het gewoon weten en verwacht ne mega-climax rond deze verhaallijn.

Luv it dat ik mij daar in opboei, terwijl dat over niks gaat haha

Zoiets zal wel een rol gaan spelen zeker in de seizoensfinale over 4-5 weken?

Het zou me niets verbazen moest Guido zaliger de vader zijn van Lars, en Lars en Veronique dus halfbroer- en zus blijken te zijn en Brigitte daarom ook zo mysterieus doet en niets wil zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: VN.
Zoiets zal wel een rol gaan spelen zeker in de seizoensfinale over 4-5 weken?

Het zou me niets verbazen moest Guido zaliger de vader zijn van Lars, en Lars en Veronique dus halfbroer- en zus blijken te zijn en Brigitte daarom ook zo mysterieus doet en niets wil zeggen.

Verdoeme ja, zou nog wel eens goe kunnen zijn. Dat ik daar nog niet op gekomen was.

@Isa. Tussen Hanne en Quinten gaat het precies de goeie richting. Ik vermoed dat na zijne marathon ze oftewel quasi samen zijn oftewel dat er een serieus haar in hun boter valt.
 
Verdoeme ja, zou nog wel eens goe kunnen zijn. Dat ik daar nog niet op gekomen was.

@Isa. Tussen Hanne en Quinten gaat het precies de goeie richting. Ik vermoed dat na zijne marathon ze oftewel quasi samen zijn oftewel dat er een serieus haar in hun boter valt.
Ik denk dat het echter nog lang zal duren aangezien alles bij familie een eeuwigheid duurt :)!
 
Volgend seizoen zou Jelle ook terugkeren. Dus hopelijk dan terug nieuwe, frisse verhaallijnen.
Gokje voor de seizoensfinale: er gaat iets gebeuren in/met die marathon van quinten. Mss iets met Gaston. Iris is zwanger, tegen de seizoenfinale loopt er mss ook iets fout en dan hebben van nog het verhaal van de vader van Lars dat tegen dan duidelijk moet zijn. Oh en Simon, komt kijken naar de marathon van Quinten en ...?
 
Het zal wel tot een confrontatie komen tussen de Jokke en den Bekke met Simon waarbij er bloed zal vloeien, hopelijk valt er nog is nen dooie.
 
  • Haha
Waarderingen: VN.
Zoiets zal wel een rol gaan spelen zeker in de seizoensfinale over 4-5 weken?

Het zou me niets verbazen moest Guido zaliger de vader zijn van Lars, en Lars en Veronique dus halfbroer- en zus blijken te zijn en Brigitte daarom ook zo mysterieus doet en niets wil zeggen.
Ik denk eigenlijk al quasi vanaf het begin dat het om één of andere slechterik zou gaan. En dan denk ik vooral aan Didier De Kunst.

Guido zou een beetje onnozel zijn vind ik zelf, dat hebben we al eens gehad met Amelie & Peter in der tijd. En daarnaast mss ook te voor de hand liggend.
 
Denk seizoensfinale zowiezo met Jonas, Stephanie, Bekke en Simon. Ik hoop echt niet dat Jokke doodgaat dan is de pret eraf 😅
 
De Quinten gaat trainen en zet dieje kleine alleen op een bank en hopla em rijd met zijne wheelchair over iet en rolt eruit.
Ik zei dat al tegen mijn ma toen em die kleine juist op die bank had gezet en hopla 1 scene later ist van dat :ROFLMAO:

En dan vinden die Guido en die Hanne die Quinten onder zenne rolstoel helemaal van zenne sus en die Hanne als eerste '' waar is Gaston '' haha, fuck de Quinten had ze gedacht :unsure:
 
En nu is gastoneke foetsie
jeremy-clarkson-oh-no-anyway-top-gear.jpg
 
Die verhaal lijn Simon-Stefke..pfff saai.

Zjef en Rudi onder een dak, eindelijk hopelijk terug animo met de Verbist :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Isa.
Verhaallijn met Gaston gaat erover. Wat heeft die baby al allemaal meegemaakt. Rudy en Zjef zullen op een zatte avond wel samen hopelijk in bed belanden 😊
 
Terug
Bovenaan