Familie

VTM Familie

Veel kans dat Jonas iemand betaald heeft om 'm aan te vallen om dan de schuld in Simon zijn schoenen te schuiven.
 
Was dat niet gewoon die Bodo die zich nog eens wou revancheren voor die ring? Waarom zou hij anders zijn portefeuille meenemen?
 
Dat leek mij gewoon puur toeval, ordinair straatboefke wss.

Alleszins, blijkbaar gaat het er in de finale

nogal bloederig aan toe, Stephanie haar handen zouden onder het bloed hangen.
 
Inmiddels de laatste aflevering gezien. Op de plot twists uit de laatste scènes na eigenlijk geen spectaculaire of spannende seizoensfinale.

- Lars ontvoerd (wellicht iets te maken met het hele verhaal over z'n vader)
- Quinten is in elkaar gestuikt na afloop van zijn fietswedstrijd
 
Kan daar nu is niet gewoon ene cliffhanger zijn ipv bij echte elke verhaallijn. Het interesseert mij niet...en toch blijf ik kijken haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Isa.
Idem en die van ons hoopt dat altijd alles romantisch afloopt en ik hoop op altijd op bloed, geweld en lijken! :unsure:
 
Denk eerder dat die Lars zijn '' ontvoering '' meer te maken heeft met dat gastje wat ook achter die Raven aan zat voor dat geld, zou me weinig verbazen als die Lars zijn ''ontvoering'' banden heeft met die '' wie is Raven echt '' short filmpjes die vanaf nu op VTM Go staan.

Vond het wel wat lui dat er gewoon voor alles ne cliffhanger was precies : die Stefanie/Simon/Jonas samen in die container, die Quinten die omvalt na de finish line, die Lars ne zak over zijne kop...

Deze finale mist gewoon de ''opbouw'' van ne ''bad guy'' , de Jonas die maanden niks fout doet en dan de Simon opsluit is niet echt ne ''bad guy'' ( zoals bv Bert of dergelijke ) en die Quinten die omvalt voelt maar gewoon alsof dat het ''erbij gegooid is'' zodat ge het uw afvraagt tot in September.
 
Denk eerder dat die Lars zijn '' ontvoering '' meer te maken heeft met dat gastje wat ook achter die Raven aan zat voor dat geld, zou me weinig verbazen als die Lars zijn ''ontvoering'' banden heeft met die '' wie is Raven echt '' short filmpjes die vanaf nu op VTM Go staan.

Vond het wel wat lui dat er gewoon voor alles ne cliffhanger was precies : die Stefanie/Simon/Jonas samen in die container, die Quinten die omvalt na de finish line, die Lars ne zak over zijne kop...

Deze finale mist gewoon de ''opbouw'' van ne ''bad guy'' , de Jonas die maanden niks fout doet en dan de Simon opsluit is niet echt ne ''bad guy'' ( zoals bv Bert of dergelijke ) en die Quinten die omvalt voelt maar gewoon alsof dat het ''erbij gegooid is'' zodat ge het uw afvraagt tot in September.
Idd de seizoensfinales van de laatste jaren kan ik me totaal niet meer herinneren zelfs. Maar die met Bertje of in de tijd dat Guido nog leefde en neergestoken was, met Peter die in die sekte zat, met Didier de kunst, .. herinner in me nog heel goed.
 
Die ontvoering van Lars staat volgens mij echt compleet los van dat gedoe met Raven.

Is toch duidelijk dat er iets niet pluis is met die Leon De Bodt en dat men Lars hierover willen aanpakken.
 
Die nieuwe webserie over Raven deed mij in het voorstukje enorm had denken aan die keer met Emma en Guido in de ardennen. Die werden ook in de bossen achtergevolgd enzo (ik weet het zelf niet goed meer). Dus voel niet echt de goesting om te kijken. Het personage Raven heeft mij ook nog niet echt geboeid.
 
Ben er eigenlijk beginnen naar kijken voor de kinderen, ondertussen spelen die buiten of doen iets anders en ben ik een superfan geworden 😆
 
Seizoensfinale was inderdaad niet zot spannend maar mis het nu wel al 🙈! Amper nog iets op tv. Beste seizoensfinale ooit was naar mijn mening met die gijzeling in de Hilton op Els en Guido hun trouw!
 
En wat vonden jullie ervan?

Beter dan de seizoensfinale eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de verhaalllijn met die De Bodt (ik wist eigenlijk niet dat Herbert Flack ging mee doen), al vermoed ik dat het nu niet is dat we hier binnen enkele dagen/weken al volledige antwoorden op gaan hebben.

Alhoewel ik doorgaans niet zo veel belang hecht aan het (gebrek aan) realisme in een soap, ergerde ik me wel even aan het "daarnet nog halfdood onder modder begraven in een groot bos, enkele uren later helemaal zelfstandig inclusief modder nog steeds in het gezicht tot thuis gewandeld"-stukje met Lars :D
 
Ik volg familie al lang niet meer dagelijks, maar wat mij opviel in de seizoenfinale (heruitzending afgelopen weekend) was dat Lars aan een Tesla Model 3 stond toen die zak over zijn kop werd getrokken.
Ik dacht dat Lars met een Tesla Model X reed?
 
Laatst bewerkt:
Ik volg familie al lang niet meer dagelijks, maar wat mij opviel in de seizoenfinale (hetuitzending afgelopen weekend) was dat Lars aan een Tesla Model 3 stond toen die zak over zijn kop werd getrokken.
Ik dacht dat Lars met een Tesla Model X reed?

Paar seizoenen terug was het idd een X, besparingen zeker :unsure:
 
Paar seizoenen terug was het idd een X, besparingen zeker :unsure:
Paar seizoenen terug? Afgelopen seizoen was het nog altijd een X.
Toen Lars Raven wilde leren rijden.
Of ook later nog, toen ze zich buiten sloten uit de auto, Lars had de sleutel niet bij en had ook zijn smartphone thuis gelaten.
Was altijd een X
 
Terug
Bovenaan