Fall Guys: Ultimate Knockout

Party PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Fall Guys

Had deze nog nooit gespeeld. Kan er mij wel mee amuseren, de dochter is ook grote fan. Geraak meestal wel tot in het laatste spel, maar de kroon zelf jammer genoeg nog niet kunnen bemachtigen.
 
In duos is het een stuk gemakkelijker, het is mij wel al gelukt. Ik speel met mensen die ik op discord ken.


Deze vond ik een leuke (en grappige) finale die ik deed.
 
Dit is zo een rustgevende game voor mij, gewoon rennen en duwen
deze game en fifa zijn de enigste 2 games die me kunnen razend maken achter een Tv. Rustgevend kan ik het dus niet noemen
Achter 1 spelleke lag het alweer eraf

LOPEN GODVERDOMME!
SPRING DAN!
MILJAAR
KUTGAME


Als ik deze woorden begin te gebruiken, is het best dat ik het eraf zwier😅
 
deze game en fifa zijn de enigste 2 games die me kunnen razend maken achter een Tv. Rustgevend kan ik het dus niet noemen
Achter 1 spelleke lag het alweer eraf

LOPEN GODVERDOMME!
SPRING DAN!
MILJAAR
KUTGAME


Als ik deze woorden begin te gebruiken, is het best dat ik het eraf zwier😅
Ooit al moving out of overcoocked gespeeld samen met de geliefde? 🤣
 
deze game en fifa zijn de enigste 2 games die me kunnen razend maken achter een Tv. Rustgevend kan ik het dus niet noemen
Achter 1 spelleke lag het alweer eraf
Ja, ik merk inderdaad dat ook wel, al ben ik bij FIFA razender. Bij Fall Guys maakt het me niet zo uit, omdat als je verliest je eigenlijk niet echt iets verliest. Maar bij FIFA is dat soms wel zo. FIFA is gewoon nog frustrerender en heeft ook een community die ergerlijk is. Samen met de ontwikkelaar waar ik mij nog veel meer aan stoor, één van de redenen waarom ik het niet meer speel.

Bij Fall Guys zijn de stakes gewoon niet zo groot, maar de manier waarop je eruit kan gaan, kan het soms wel ergerlijk maken. Sowieso in games vind ik SP bijna altijd rustgevend, terwijl competitief online vaak moeilijker en dus ook frustrerender kan zijn. Daarom dat ik meestal SP speel.
 
Kheb het daar straks installed en zo eens een spel gestart om het uit te proberen tegen 60 man.

Uiteindelijk meteen al 1st place gehaald. Leek me wel enorm gemakkelijk, maar lijkt ook wel iets tof om met mensen te spelen die ge kent.

Zal het binnenkort eens proberen in groep.
 
Kheb het daar straks installed en zo eens een spel gestart om het uit te proberen tegen 60 man.

Uiteindelijk meteen al 1st place gehaald. Leek me wel enorm gemakkelijk, maar lijkt ook wel iets tof om met mensen te spelen die ge kent.

Zal het binnenkort eens proberen in groep.
Meteen eerste? Normaalgezien is het inderdaad niet zo moeilijk maar je moet toch de maps en controls een beetje kennen? Er zitten altijd toch wel een paar no-lifers in de solos die weten wat ze doen enzovoort, vooral richting finale enzo.

Het niveau in duos ligt wel (bijna consistent) lager. Daar is het moeilijk om niet de finale te halen voor mij (samen met de anderen met wie ik speel). Duos en squads is ook de manier om de trofee: "win 5 crowns op een rij" binnen te halen denk ik, want anders is dat onmogelijk. Bij squads is uw kans al 1 op 15 in plaats van 1 op 60 mits je met 4 capabele spelers bent, en het niveau ligt ook lager dan solo.
 
Meteen eerste? Normaalgezien is het inderdaad niet zo moeilijk maar je moet toch de maps en controls een beetje kennen? Er zitten altijd toch wel een paar no-lifers in de solos die weten wat ze doen enzovoort, vooral richting finale enzo.

Het niveau in duos ligt wel (bijna consistent) lager. Daar is het moeilijk om niet de finale te halen voor mij (samen met de anderen met wie ik speel). Duos en squads is ook de manier om de trofee: "win 5 crowns op een rij" binnen te halen denk ik, want anders is dat onmogelijk. Bij squads is uw kans al 1 op 15 in plaats van 1 op 60 mits je met 4 capabele spelers bent, en het niveau ligt ook lager dan solo.
Yeah, was eigenlijk redelijk easy.

En tis nu ni da de controls moeilijk zijn xD zqsd en goan.
Die finale da ik had was die da vloer onder u weg gaat. Kdenk da ik nog op die tweede level aan het rond lopen was toen da iedereen eruit lag.

Kheb gistere me duos ook 1 of 2 gewonne eentje met die dinge da ge me 38 man speelt en dan als squad me 3 en 1 random ook eentje.
In duo/squad winnen was wel een betere rush dan solo.

En maps kenne enzo is ook een beetje "meh" ni? I mean, tis gewoon een race, don't get hit.

Tis een tof spelleke maar lijkt me wel iets da ge snel beu zijt.

Gisteren me duos zo meerdere kere dezelfde race track gekregen bij de eerste ronde telkens en ik en men madam meteen van "oei, is da altijd zo"

Misschien wat malchance gehad.

Ondertussen ook geleerd da ge kunt "dive" naar die platforms

Heb me wel geamusseerd en goe gelachen maar lijkt ni echt iet da ik meer dan een uur of twee per week zou doen gewoon omda het toffe er dan snel af gaat zijn.
 
Voor wie eens samen wil spelen :)

 
Terug
Bovenaan