Wo Long: Fallen Dynasty

Action PC PS5 PS4 XBOX Wo Long: Fallen Dynasty

Volgens mij heb ik mijn peak in Wo Long bij deze gehaald.

Net Lu Bu verslagen in mijn eerste poging, kweet echt niet hoe ik het geflikt heb xD
Nice! Ben zelf nog maar net gestart, maar hoe komt het dat je zo weinig health verliest als je die rode charge attacks tankt? Ik weet dat je meer verliest als je probeert te deflecten en niet goed timed, maar bv. bij die aap-baas werd ik altijd ge-oneshot als ik zijn jump niet kon dodgen lol. Hoe is je moral hoger dan de baas? Is dat iets wat je later unlockt, want meestal zit ik steeds onder dat van de bosses?
 
Nice! Ben zelf nog maar net gestart, maar hoe komt het dat je zo weinig health verliest als je die rode charge attacks tankt? Ik weet dat je meer verliest als je probeert te deflecten en niet goed timed, maar bv. bij die aap-baas werd ik altijd ge-oneshot als ik zijn jump niet kon dodgen lol. Hoe is je moral hoger dan de baas? Is dat iets wat je later unlockt, want meestal zit ik steeds onder dat van de bosses?
Bij mij zal dat er vooral door komen omdat ik enkel maar geraakt werd door zijn zwakste crit attack op dat paard. Wat wrs nog veel meer gaat helpen is het feit dat ik en Wood/Earth build heb en ik heel veel HP heb als ook Equip Weight. Ik draag dus vrij stevig armor maar zit nog altijd in B tier agility en heb ook veel HP. Mijn gear ziet er mss niet tanky uit, maar dat is omdat er een transmog op die chest piece zit.

Also, als ik deflect heb ik altijd block ingelockt. Als ik mijn deflect mis ben ik nog steeds aan het blocken, dat helpt ook in het nemen van de damage. Dus alles samen: Decent amount HP + Sterk Armor + Blockend terwijl ik deflect mis + de aanval waarmee hij mij raakt is één van zijn zwakkere aanvallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: nls-
gisteren aan begonnen, eindelijk, die 1ste baas was easy gewoon counterattacken, heeft mij misschien 3-4 pogingen gekost.
De combat in deze game is heerlijk.
 
En hoe zijn de indrukken so far voor de mensen die wel al wat gezien hebben van het spel? Moet er nog aan beginnen.
Ist meer Sekiro of toch meer Nioh?
 
En hoe zijn de indrukken so far voor de mensen die wel al wat gezien hebben van het spel? Moet er nog aan beginnen.
Ist meer Sekiro of toch meer Nioh?
Both, maar voornamelijk Nioh met een vleugje Sekiro. Also makkelijker dan beide ( Nioh en Sekiro ).
 
En hoe zijn de indrukken so far voor de mensen die wel al wat gezien hebben van het spel? Moet er nog aan beginnen.
Ist meer Sekiro of toch meer Nioh?
Sekiro niet gespeeld, maar tis ook niet gelijk Nioh, de combat trekt op Nioh sure maar dan zonder de stances & stamina bar.
counterattacken is de key hier.

gisteren die 1ste level na de intro gedaan, die mid level aap boss na 4 tries neer gekregen dan de end level boss vanaf de 1ste try direct neer Glorious victory :laugh:
 
Sekiro niet gespeeld, maar tis ook niet gelijk Nioh, de combat trekt op Nioh sure maar dan zonder de stances & stamina bar.
counterattacken is de key hier.

gisteren die 1ste level na de intro gedaan, die mid level aap boss na 4 tries neer gekregen dan de end level boss vanaf de 1ste try direct neer Glorious victory :laugh:
Het is inderdaad geen Nioh, anders had het Nioh 3 geheten ofc. Maar van beide games lijkt hij wel het meeste op Nioh, daarom niet qua gameplay, maar wel zeker esthetisch, level design, mission based en de look and feel etc. Met Sekiro heeft het maar één ding gemeen en dat is de deflect en posture break mechanic (die niet eens hetzelfde werkt, maar er uiteraard wel een beetje op lijkt).
 
Nice , ik ben al paar uurtjes bezig met die boss , grrrr
Ik heb in general altijd meer moeite gehad met "monster" type bosses. Die pure human boss fights gingen altijd veel simpeler.
Aoye was voor mij persoonlijk de moeilijkste fight die ik had in het spel, denk dat ongeveer 3/4 van de bosses first try neer lagen.

Aoye heb ik toch ene keer of 5 moeten herdoen, die fight lag me echt niet net zoals een van de latere bosses in de game die heel irritant rond vloog heel de tijd. Als je voorbij Lu Bu geraakt, zit je solid voor het hele spel, ookal ging die first try neer, het voelde wel als de meest complete baas van het spel, als je die onder de knie hebt lukt alles wat volgt ook zeker en vast.
 
kdenk dat ik ga ragequitten op Lu Bu ik voel het nu al :laugh:
Overal lees je dat Lu Bu de meest komplete baas is.

speelt iemand deze game op de SD btw hoe is de performance?
 
Overal lees je dat Lu Bu de meest komplete baas is.
Het is ook wel de leukste baas tho, zit zeer goed in elkaar en zal een boss zijn dat me gaat bij blijven, er zijn er andere dat ik me nu al niet meer kan herinneren en tis nog geen week geleden. Maar als ik nog ga terug denken ooit aan Wo Long zal Lu Bu er altijd bij zij en op een positieve manier.
 
Terug
Bovenaan