Eurovision Song Contest 2021

Straf dat zo'n lied in eigen taal dat verder niemand verstaat toch zijn liefhebbers heeft puur door act, beat en ritme. :biglaugh: Sanomi van Urban Trad is natuurlijk nog zo'n voorbeeld dat het héél goed heeft gedaan, met een verzonnen taaltje dan.

Toen ik Oekranië voor het eerst hoorde gisterenavond vond ik het maar niets eigenlijk, maar sinds de herhalingen tijdens het stemmen mogen ze nu los van mij winnen, 't is eens iets totaal anders.
 
Oekraïne is van de nummers die k gehoord heb en door zijn iets van t enige waarvan ik passioneel hoop dat ze niet winnen.
 
Vandeveire zijn opmerkingen weer :') Die verwijzing naar zijn naaktfilmpjes, schitterend.

Maar ik ben totaal geen fan van Oekraïne tbh. Er zaten toch betere nummers tussen.
 
Oei oei, hopelijk geen andere besmettingen. :unsure: Sowieso geen live optreden van hem dus, vermoedelijk een zelf opgenomen videoboodschap of streamen vanuit zijn hotelkamer?
Because of the 7 day minimum isolation period, Duncan will not be able to perform live in the Ahoy venue in Rotterdam, but will still feature in the show in a different form.
 
''Nieuw kapsel van Alex Callier van Hooverphonic is een "French crop": "Je hebt ballen nodig om het te dragen"

Eerste waar ik dacht was Jim Carry in Dumb and Dumber.
 
Nog drie weken. :coolbrows: Hebben jullie eigenlijk een favoriet Eurovision-liedje?
Er staat één redelijk recent Eurovision-liedje in mijn playlist
Sebastien Tellier : Divine

Verder is er één Belgische inzending die er imho met kop en schouders uitspringt
 
Miljaar seg, wat is dit voor een absoluut snoozefest?!
Zit geen enkel nummer bij dat ik zou kiezen voorlopig. Al het goeie zat in de eerste halve finale imo.
 
San Marino: Goede opener, mag door van mij.

Estland: Boring!

Tsjechië: Gouden vestje en OMG you're beautiful, allez dank u wel.

Griekenland: Mieke in een paarse glittersuit met dansende kledingstukken naast haar.

Oostenrijk: Meh

Polen: Meh

Moldavië: Glitterjurk naast dansers met blote bast, nope

IJsland: 😍

Servië: K3 voor de papa's

Georgië: Snore²

Albanië: Weer een glitterkleedje, ik zie een trend dit jaar. Blijft mooi op het aangeduide kruisje staan.

Portugal: Confused, man die zong als een vrouw in een outfit die uit de dressing van Bruno Mars kan komen.

Bulgarije: Snore, ZzZzZz.

Finland: Terug wakker, beste tot hiertoe.

Letland: Groen en goud is niet de goede combo. Te veel show, te weinig nummer, wawasda :eek:

Zwitserland: Gast kan zingen, maar ocharme wat een draak van een outfit

Denemarken: So 80's. Tof deuntje.


Vandaag kan ik echt niet zeggen wie er doorgaat. Redelijk veel saaie nummers.

Toch een poging, gaan door: San Marino, Tsjechië, Griekenland, IJsland, Servië, Finland, Zwitserland en Denemarken. Mogen al hun koffers pakken: Estland, Georgië, Albanië en Bulgarije.
 
Laatst bewerkt:
Amai zwakke halve finale, Finkin Park stak er dan ver boven uit.

Georgie weer cringefest *100 als vanouds.
 
Capture.PNG


:biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan