Eurovision Song Contest 2021

IK ben er ook klaar voor, muziekfestival extraordinaire laat maar komen :love: .

België haalt finale zonder in die finale potten te breken denk ik.
 
Duitsland...

tenor.gif
 
Oef blij dat Ukraine er bij is. Jammer voor Australie, vond ik toch bij de beste 3 vandaag.
 
Litouwen zo gay dat het onmogelijk legaal kan zijn in eigen land maar zou k graag horen in een club ofzo nog.

Slovenië hallelujaaaahaaaaa vat het gevoel nadat het eindigde wel samen wel schoon vrouw en degelijk gezongen.

Rusland: Be strong be creatieve op de achtergrond als ze nu nog is naar hun eigen achtergrond zouden luisteren t zou beter zijn. T begin in t groot kostuum wel Eurosong op en top. Finale waardig.

Zweden: Meh minste van de vier eerste. Fire in the rain I can feel your pain wel een der top lyrics.

Australië: Vind ik sinds ze deelnemen altijd goed. Nu ook weer dik ok, goed gezongen. Oeeehoeeehoeeeehoehoe

Noord Macedonië: Zou wel passen in een musical achtig iets in een small theatre Of in een Kinder Disney film misschien als blijkt dat mama hertje toch nog leeft. Gaat nooit winnen maar cva nog.

Ierland: niet vet gezongen maar tof om volgen nog. Enthousiast genoeg en k onthoudt het nog. Spijtig dat het er crisis is ofzo dat ze geen paar schoenen afkon. Eerste uitbarsting in tranen + puntje op de Eurosongschaal.

Cyprus: Jammer dat er niet nog iets meer crisis is dan kon het kleedje nog net korter. Puur vestimentair een verplichting in de finale maar voor de rest een pffffft. I gave my heart to el diablo, saaie brave hel dan. Op Eurosong met zo'n song komen en touch me zingen dan moet je all the way gaan. Zeker als t qua song maar zo zo is.

Norway: Van El diablo naar engelenvleugels voor Eurosong maar een stap van één nummer. Voor de rest de voorganger wel te braaf voor wat het belooft in het begin. Zou wel terecht in finale staan. Blijft wel hangen.

Kroatië: Catchy. Tik tok take you dancing. Mag zeker door van mij. Don't go don't go (yet).

België: Jawel gaat gerust. We vallen op tussen de rest. Of we daarmee winnen dat lijkt me niet. K zie landen hier niet massaal op stemmen. Atypisch voor Eurosong. Maar qua song wel iets van beste. Goei refreintje.

Israël: Kapsel lijkt mij in de fysica voor nieuwe inzichten te gaan zorgen. Paar gelijkaardige gehoord en gezien al, doorsnee, zou t snel vergeten.

Romania: Oei precies van t minste. Die ene danser leek onze zangeres van t podium te sleuren aan t begin, helaas.

Azerbeidzjan: Vurig type is mijn gok. Die mag gerust nog is komen Mate harieën in de finale.

Oekraïne: Euh ja uhu. T zal waarschijnlijk wel winnen. De zeldzame groene vogel als kledij was nog ok. De rest iets minder. Luister daar een uur naar en geen dafalgan die nog hulp kan bieden.

Malta: Een der favorieten maar het waarom erachter meh.

Litouwen, Australië, Azerbeidzjan, Kroatië, wrsch men favorieten. Geen idee of die er allemaal al uitliggen of niet.

PS: Chantal Janzen toppertje.
 
Pff wordt helemaal niet warm de song van Hooverphonic. Nog een geluk dat Geike er weer bij is, wat een topmadam.
 
Zoals elk jaar skip ik de halve finales en wacht ik tot zaterdag. Hapjesavond terwijl ik naar de finale kijk :D

Liedje van België is niet mis, zeker na meermaals te beluisteren, maar tis zo een typisch Hooverphonic liedje. Is wel gekend in buitenland natuurlijk en kan in ons voordeel spelen of net niet... :eek:
Nuja, ik zou er niet van verschieten dat we toch in die top 10 geraken en dan weer net niet in de top 3 zoals bij Loic of Blanche :p
 
Terug
Bovenaan