Europese, federale en regionale verkiezingen 2024

Op welke partij denk je te gaan stemmen bij de federale verkiezingen van juni 2024?

  • N-VA

    Stemmen: 101 29,4%
  • VB

    Stemmen: 105 30,5%
  • CD&V

    Stemmen: 19 5,5%
  • OpenVLD

    Stemmen: 13 3,8%
  • Vooruit

    Stemmen: 29 8,4%
  • Groen

    Stemmen: 13 3,8%
  • PVDA

    Stemmen: 13 3,8%
  • Andere

    Stemmen: 8 2,3%
  • Blanco/geen stem

    Stemmen: 43 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    344
Laat het ons wat beschaafd houden.
Els Ampe al the way

Een verzuurde trut die denkt dat het centrum van de wereld is. Ze valt kortom niet uit de toon

#VoorU
 
Ivan De Vadder over CD&V in 1 minuut

Toch opmerkelijk dat hij hier dit filmpje afsluit met "CD&V, de dwarsligger in het stikstofdossier". :wtf:

Dus de N-VA ramt op corrupte wijze een ongrondwettelijk stikstofdecreet door de strot van het parlement op bestelling van het duo Ineos en voorzitter-voor-het-leven (en "geheel toevallig" ook Antwerps burgemeester) Bart De Wever. Maar als je je daar als CD&V vragen durft over stellen, dan ben je plots "de dwarsligger in het dossier". :wtf: :wtf: Gaat het een beetje, Ivan De Vadder?

Kun je nog steeds uw N-VA propaganda verspreiden daar op de VRT, zelfs nadat je 2 jaar geleden al door de mand bent gevallen:

N-VA-feestje met Ivan De Vadder doet wenkbrauwen fronsen

 
Macron pusht om Draghi opvolger te laten worden van Ursula.

Competenter dan Draghi valt moeilijk te vinden in Europa, zou uitstekende zaak zijn.

 
Miljaar - opgeroepen om te gaan zitten, suggesties om eronderuit te komen? Miljoenen die het wensen te doen terwijl ik niet geschikt ben, bovendien stemmen ze hier digitaal en heb ik de gave om elke vorm van IT te doen crashen, ik ben dus een rechtstreeks gevaar voor de democratie.

Bijkomend kan ik niet foutloos schrijven of schrijven in het algemeen - misging link tussen wat de Egyptenaren en de apen schreven, verwissel ik letters en cijfers, drankprobleem, trillende handen en agressieve buien.
 
Miljaar - opgeroepen om te gaan zitten, suggesties om eronderuit te komen? Miljoenen die het wensen te doen terwijl ik niet geschikt ben, bovendien stemmen ze hier digitaal en heb ik de gave om elke vorm van IT te doen crashen, ik ben dus een rechtstreeks gevaar voor de democratie.

Bijkomend kan ik niet foutloos schrijven of schrijven in het algemeen - misging link tussen wat de Egyptenaren en de apen schreven, verwissel ik letters en cijfers, drankprobleem, trillende handen en agressieve buien.
Je klinkt als de perfecte bijzitter!
 
Miljaar - opgeroepen om te gaan zitten, suggesties om eronderuit te komen? Miljoenen die het wensen te doen terwijl ik niet geschikt ben, bovendien stemmen ze hier digitaal en heb ik de gave om elke vorm van IT te doen crashen, ik ben dus een rechtstreeks gevaar voor de democratie.

Bijkomend kan ik niet foutloos schrijven of schrijven in het algemeen - misging link tussen wat de Egyptenaren en de apen schreven, verwissel ik letters en cijfers, drankprobleem, trillende handen en agressieve buien.

Straalbezopen opdagen en naar huis gestuurd worden door de voorzitter omdat je kroket bent, waarna die de eerste stemmer verplicht om jouw bijzitrol over te nemen? 😁
 

Ok, hiermee heeft CD&V mijn stem verloren. Ik geef geen sikkepit rond met wie iemand in zee gaat, ik geef enkel om het programma dat het resultaat ervan is. Zolang dat drinkbaar en ok is met VB of PVDA geef ik er geen sikkepit om dat die mee aan de knoppen zitten.

Ik had initieel voorzien om op hen te stemmen. Nu zal dat zeer zeker niet meer het geval worden.
 

Ok, hiermee heeft CD&V mijn stem verloren. Ik geef geen sikkepit rond met wie iemand in zee gaat, ik geef enkel om het programma dat het resultaat ervan is. Zolang dat drinkbaar en ok is met VB of PVDA geef ik er geen sikkepit om dat die mee aan de knoppen zitten.

Ik had initieel voorzien om op hen te stemmen. Nu zal dat zeer zeker niet meer het geval worden.

De volgende regering is precies al gevormd voor Mahdi. Kans was klein dat ik op CD&V ging stemmen maar wetende dat hij erg graag met Bouchez in bed wil, doet voor mij toch wel definitief de deur dicht.
 

De volgende regering is precies al gevormd voor Mahdi. Kans was klein dat ik op CD&V ging stemmen maar wetende dat hij erg graag met Bouchez in bed wil, doet voor mij toch wel definitief de deur dicht.
Ik vind Bouchez een klier maar aan Franstalige zijde is het tussen hem en de PS, wat waarschijnlijk ook de kans op Ecolo en PvdA verhoogt, dus snap het wel ergens voor een partij die zichzelf niet links wil noemen.
 
Laatst bewerkt:
Cd&v begint mij meer en meer te bekoren zo te zien.

Weg van extremistische partijen. En centrumrechts is net wat België en Vlaanderen nodig hebben.
En stemtest was ook al cd&v van boven.

Boucher is een aap, maar Magnette ook, dus daar staat het effen.

Nu nog de betekenis van de C vervangen aub.

Wordt cd&v of Nva, niet gemakkelijk.
 
Zijn niet de eerste punten die Mahdi de afgelopen maanden heeft gescoord bij mij. Dacht eerst blanco te stemmen maar zal dus CD&V worden.
 
Ik overweeg nu meer om niet op CD&V te stemmen , ik hou niet van partijen die andere partijen uitsluiten. Zo werkt democratie imo niet. Dus nee geen stem voor CD&V dan. Had nogtans mss gekunt Europees en lokaal.
 
Ik overweeg nu meer om niet op CD&V te stemmen , ik hou niet van partijen die andere partijen uitsluiten. Zo werkt democratie imo niet. Dus nee geen stem voor CD&V dan. Had nogtans mss gekunt Europees en lokaal.
En waarom zou democratie zo niet werken? Imo is dit gewoon open kaart spelen. Tenminste een partij die het op voorhand durft zeggen.
 
En waarom zou democratie zo niet werken? Imo is dit gewoon open kaart spelen. Tenminste een partij die het op voorhand durft zeggen.
maar PVDa en VB halen samen al 35% mogelijks meer tot aan de 40% . Dat is toch wel een heel grote groep om uit te sluiten. De kiezer beslist imo. En daar heeft een groot deel het gehad met de traditionele politiek. En toch blijven die trado's de kop in het zand steken om toch maar aan de macht te kunnen blijven. Die praatjes dat VB mensen uitsluit gaan echt niet op, CD&V en co doen namelijk net hetzelfde.


Met het zo openlijk te zeggen geven ze mij het signaal om er beter niet op te stemmen , want die willen gewoon hetzelfde en aan de macht blijven.
 
Allez... na het VB maakt de NVA ook een knieval voor de Chinezen.

Hoe gaat het spreekwoord? Voor geld danst de beer politieker.

 
maar PVDa en VB halen samen al 35% mogelijks meer tot aan de 40% . Dat is toch wel een heel grote groep om uit te sluiten. De kiezer beslist imo. En daar heeft een groot deel het gehad met de traditionele politiek. En toch blijven die trado's de kop in het zand steken om toch maar aan de macht te kunnen blijven. Die praatjes dat VB mensen uitsluit gaan echt niet op, CD&V en co doen namelijk net hetzelfde.


Met het zo openlijk te zeggen geven ze mij het signaal om er beter niet op te stemmen , want die willen gewoon hetzelfde en aan de macht blijven.
Maar CD&V sluit die groep toch niet uit? Ze zeggen dat ze er niet willen mee samenwerken. Het is niet alsof ze er kunnen voor zorgen dat die 40 procent van de stemmen er opeens niet meer zijn he. Men zegt gewoon dat de standpunten van die partijen onverenigbaar zijn met hun ideologie.
 
maar PVDa en VB halen samen al 35% mogelijks meer tot aan de 40% . Dat is toch wel een heel grote groep om uit te sluiten
Het is niet omdat mensen wereldwijd zot aan het worden zijn bij momenten, dat er daarom door iedereen maar aan meegedaan moet worden.

Als een partij zegt: wij willen niet samenwerken met extreem populistische partijen, dan vind ik dat positief om voor die partij te stemmen, ook al haalt die uitgesloten kant op de duur 49%.

De kiezer beslist imo. En daar heeft een groot deel het gehad met de traditionele politiek.
Dat kan.
Maar een ander groot deel van de kiezers beseft dat veel van die extreem linkse en extreem rechtse drek populistische opzweperij is, gevoed door China en Rusland die de boel willen destabiliseren.

We zullen zien wie 51% kan bereiken.
Hopelijk niet de partijen die gesteund worden door Rusland en China.

Iemand het artikel van Der Spiegel gezien vandaag over het AfD in Duitsland?
Hallucinant. Programma en destabilisatie methoden staan op papier en werden gewoon opgesteld door Rusland zelf.
Letterlijk landsverraders.
 
Dat wil overigens niet zeggen dat legitieme bezorgdheden over bv. problematische aspecten inzake migratie niet aangepakt moeten worden.

Maar als je Cd&v en Vooruit hoort op dat vlak, dan zijn die toch een stuk opgeschoven naar rechts.
 
  • Leuk
Waarderingen: asmo
Terug
Bovenaan