Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een paar maanden terug schreef Thomas Guenter daar iets van op Linkedin, het leek erop dat Degiro veel populaire trackers niet meer aanbiedt. Als dat klopt best zo snel mogelijk veranderen van broker.CSPX niet meer te koop via degiro?
Staat weeral op de all time highAltijd uitzoomen voor te spreken van een dip
Best zoeken op de ISIN: IE00B5BMR087. Ze bieden die aan op de XETRA beurs (meer volume) en op Tradegate (wat minder volume maar nog steeds zeker voldoende, ook extended opening hours dus wel handig).CSPX niet meer te koop via degiro?
Lol![]()
Nvidia Faces Historic Stock Crash Amid DeepSeek Disruption
Nvidia Corporation, the semiconductor giant known for its dominance in AI hardware, recently experienced the largest single-day stock drop on the history of the…evrimagaci.org
Snap je het ondertussen?

Ik geef de Duitse Flatexrekening aan, maar ook mijn gebruikersnaam (dat was de enige rekening voordat ze met de Flatexrekeningen gestart zijn na de overname).Voor de Degiro gebruikers: de rekening die je moet aangeven bij bnb is de Duitse flatexrekening, correct?
Bedankt!Ik geef de Duitse Flatexrekening aan, maar ook mijn gebruikersnaam (dat was de enige rekening voordat ze met de Flatexrekeningen gestart zijn na de overname).
Manueel berekenen aan de hand van de lijn "Transactiebelasting België" die je kan vinden in de tab "Rekeningoverzicht". In de mobiele app is dat via "Laatste transacties" op een random pagina en daar kan je die tab vinden. Op de website is dat via "Inbox" -> "Rekeningoverzicht".Bedankt!
Bijkomende vraag, opnieuw aan Degirogebruikers: hoe vind je welke TOB aangerekend werd voor je transactie? De transactiekosten van Degiro zelf vind ik vlot, maar niet het % TOB.
Gezien de lange termijn waarvoor het geld nog blijft vast staan is er weinig genieten aan tbh, maand over maand heb je minder stukjes voor hetzelfde geldFOMO en YOLO lijkt alles omhoog te duwen. Geniet van de rit omhoog maar vergeet niet dat dipjes langer dan 1 dag kunnen duren.

En pakt dat er een stevige correctie komt dan heb je nog minder, als je nu hoog gekocht hebtGezien de lange termijn waarvoor het geld nog blijft vast staan is er weinig genieten aan tbh, maand over maand heb je minder stukjes voor hetzelfde geld![]()
CSPX kan ik niet vinden via de zoekfunctie op DeGiro. Als ik zoek op CSPX krijg ik maar 2 hits voor CSPXJ wat iets Japans isJawel, ik heb hem in mijn portefeuille en zie toch de optie om bij te kopen
Edit: CSPX dus

Omdat ze een andere index tracken. VWCE is FTSE All-World, IMIE is MSCI ACWI IMI.Weet iemand waarom IMIE en VWCE toch wel wat verschil hebben in opbrengst de laatste 5 jaar?
IWDA en CSPX volgen elkaar qua rendement veel feller.
Welke ETF wil je kopen?Ik zou een etf willen kopen van de Chinese markt maar op Lynx reclameert hij dat ik dan DEI (niet voor particulieren) en wat ik ook intyp er is nooit een knop om te kopen. Is dat ook zo’n verhaal waarbij ik de verkeerde nummers zoek? Nog iemand op lynx?
Een ETF zoals ishares msci China mhci of soortgelijk.Welke ETF wil je kopen?
MCHI idd niet beschikbaar maar zoek eens op ISIN op IE00BJ5JPG56, is eentje op de IBIS die wel werkt.Een ETF zoals ishares msci China mhci of soortgelijk.