Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
love de bouwDat valt nog mee, mens is moeten uitrijden ook. 5 minuten = 1u aangerekend.Kleine dakherstelling laten uitvoeren op zaterdagvoormiddag (was niet dringend, dakwerker had zelf voorgesteld om op zaterdag te komen)
Krijg ik nu een factuur van 135 euro incl BTW. Hij had letterlijk 5min werk incl opstellen ladder :/ wtf
Zou jij je huis uitkomen voor zoiets als je er nog geen €10 voor krijgt?Kleine dakherstelling laten uitvoeren op zaterdagvoormiddag (was niet dringend, dakwerker had zelf voorgesteld om op zaterdag te komen)
Krijg ik nu een factuur van 135 euro incl BTW. Hij had letterlijk 5min werk incl opstellen ladder :/ wtf
Dat lijkt me nu wel normaal eigenlijk. Probeer eens een dakwerker vast te krijgen voor een klein prul ook gewoon.Kleine dakherstelling laten uitvoeren op zaterdagvoormiddag (was niet dringend, dakwerker had zelf voorgesteld om op zaterdag te komen)
300€ per uur voor een arbeider vind ik toch wel serieus doorgerekend hoor... die tegels kunnen voor mij gewoon verzakt blijven liggen...135€, tegen dat de factuur opgemaakt is door de secretaresse is het geld op.
Vorige week met 4 arbeiders 5 megategels gaan herplaatsen. (verzakt na 6 jaar) 3 uur werk Brussel, dus 3600€
Word gewoon besteld, en als het te duur is, dat ze het dan zelf doen.
Dat is helaas het nieuwe normaal.
Je vergeet nog reistijd voor die 4 man, ergens vanuit de Kempen als ik mij niet vergis. Dus dan ben je heen- en terug al snel 3u extra kwijt. Dat zijn ook gederfde inkomsten waar je in een offerte rekening moet mee houden hé.300€ per uur voor een arbeider vind ik toch wel serieus doorgerekend hoor... die tegels kunnen voor mij gewoon verzakt blijven liggen...
Kan je niet gewoon contact opnemen met die vrouw en vragen wat en hoe? Volgens mij is ze de enige die klaarheid kan brengen in uw zaak.Ik zit met een vrij groot issue.
Offerte ondertekend van een aannemer.
De aannemer liet op zich wachten met zijn voorschotfactuur.
Gisteren opgebeld en blijkt dat deze aannemer in scheiding is met zijn vrouw, de vrouw heeft hem buitengesloten in de mailbox want de volledige zaak staat op haar naam. Zij heeft een immobilienkantoor en hij deed alles qua aannemer.
Wat kan ik nu doen met die offertes ? Zijn voorstel was om te sturen naar het emailadres dat de offertes nietig waren aangezien we niks meer hadden vernomen. (getekend op 16/06).
Maar kan die vrouw niet opeens voor onze deur staan met materialen nadat we iemand anders zoeken om de werken uit te voeren ?
We hebben niets betaald want er waren ook geen facturen maar er is wel al deels een badkamer besteld langs hun kant (denken we) en tegels zijn al geleverd in hun magazijn... er is natuurlijk niemand op dit moment om die te plaatsen.
Merci voor jullie antwoord, tis een moeilijke situatie.
Beetje gek dat hij een factuur maakt voor dergelijk klein werk. Dat is nog schappelijk. Een dakwerker die ik ken maakt geen facturen onder de 175 euro, 175 euro is het minimum voor een interventie. Dakwerken houden toch een zeker risico in, het gaat niet om een kastje aan de muur hangen, dus normaal dat er daar aan gerekend wordt. Stel nu dat hij heel de dag dergelijke prul moet doen en enkel het uurloon zou rekenen, hij kan direct de boeken toe doen.Kleine dakherstelling laten uitvoeren op zaterdagvoormiddag (was niet dringend, dakwerker had zelf voorgesteld om op zaterdag te komen)
Goh, enerzijds lijkt het me normaal dat je zenuwachtig wordt, anderzijds had ik met onze dakwerker dezelfde ervaring: uitstellen en uitstellen, niets concreet kunnen zeggen tot na het zoveelste contact er een week werd afgesproken...en hij er een week later opeens stond met zijn kraan.Ben ik ongeduldig? Hij heeft mij nu al op korte tijd 2 keer "belogen" (beloftes niet nagekomen), dus vertrouwen is volledig weg. Wie weet in welke omstandigheden gaat hij dan zijn werk uitvoeren? Het lijkt mij niet onverstandig om in de tussentijd wel al andere dakwerkers te contacteren, om offertes binnen te krijgen en op die manier tijd te winnen.
Iemand advies?