Dexels
Well-known member
Is er een architect in het spel?Pfoaa.....
Voor mij zouden ze alles er uit mogen halen en opnieuw beginnen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er een architect in het spel?Pfoaa.....
Chape en stabilisé zijn zowat hetzelfde hé. Enkel de verhouding is anders. 't Is een chape/stabilisé om terrastegels op te lijmen inderdaad. Is geplaatst op drainagebeton.je bedoelt toch stabilisé voor bijvoorbeeld onder een terras hoop ik?
Staat normaal in uw offerteDe aannemer begint volgende week met onze oprit aan te leggen. Is het normaal dat hij ineens al een voorschotfactuur van de helft van het factuurbedrag opstuurt? Daar is eerder nooit over gesproken.
Er staat niks van een voorschot in de offerte, en hij had nooit een voorschot vermeld, dus ik ben er wat door verrast.Staat normaal in uw offerte
Stond bij mij toch bij allen die offerte gemaakt hebben erin. Is niet abnormaal alleszins, die mens moet ook al dat materiaal bestellenEr staat niks van een voorschot in de offerte, en hij had nooit een voorschot vermeld, dus ik ben er wat door verrast.

en in de algemene voorwaarden die normaal bij de offerte zitten?Er staat niks van een voorschot in de offerte, en hij had nooit een voorschot vermeld, dus ik ben er wat door verrast.
Nee, er staat enkel dit "Bij einde van de werken of per vorderingsstaat zal een tegensprekelijke meetstaat worden opgemaakt tussen de opdrachtgever en onze diensten. Fakturatie zal geschieden aan de hand van deze gegevens".en in de algemene voorwaarden die normaal bij de offerte zitten?
Ik heb mijn dakwerkers dat ook aangeboden maar die zeiden gewoon dat ze alles meehadden en niets nodig hadden, zelfs een pint toen ze klaar waren wilden ze niet.De aannemers die hier bezig zijn met de isolatie van de gevel. 's ochtends staat er altijd koffie klaar en 's middags bieden we ze altijd iets fris aan of al eens een ijsje ofzo, zeker met deze temperaturen. Van wat ik van hun moet geloven is het tegenwoordig eerder uitzonderlijk dat ze iets krijgen. Is dat nu zo abnormaal?
Inderdaad, bij ons ook. Bij ons willen die mannen gewoon ongestoord verder doen en zeggen ze dat ze alles bij hebben.. Ze zullen dan wel een frigobox met drank in hun bestelwagen liggen hebben zeker.Ik heb mijn dakwerkers dat ook aangeboden maar die zeiden gewoon dat ze alles meehadden en niets nodig hadden, zelfs een pint toen ze klaar waren wilden ze niet.
Ik vraag het ook wel altijd als ik erbij ben of ze iets moeten hebben, lijkt mij wel nog steeds normaal.De aannemers die hier bezig zijn met de isolatie van de gevel. 's ochtends staat er altijd koffie klaar en 's middags bieden we ze altijd iets fris aan of al eens een ijsje ofzo, zeker met deze temperaturen. Van wat ik van hun moet geloven is het tegenwoordig eerder uitzonderlijk dat ze iets krijgen. Is dat nu zo abnormaal?

De aannemer begint volgende week met onze oprit aan te leggen. Is het normaal dat hij ineens al een voorschotfactuur van de helft van het factuurbedrag opstuurt? Daar is eerder nooit over gesproken.
Hebben we inderdaad gedaan, en dan de betaling gedaan toen hij aan de werken begon.Als je zijn BTW nummer hebt, check misschien eens of je de cijfers van zijn bedrijf op de NBB balanscentrale kan vinden. Kwestie dat het geen bedrijf is dat op het rand van het faillissement staat waar je je voorschot aan betaalt...
Maandag hebben ze hier de nieuwe videofoon gemonteerd (5 appartementen). Ik heb ze allebei (ze waren met 2) toch een blikje cola gegeven. (ze hadden de keuze cola of water)De aannemers die hier bezig zijn met de isolatie van de gevel. 's ochtends staat er altijd koffie klaar en 's middags bieden we ze altijd iets fris aan of al eens een ijsje ofzo, zeker met deze temperaturen. Van wat ik van hun moet geloven is het tegenwoordig eerder uitzonderlijk dat ze iets krijgen. Is dat nu zo abnormaal?
Ik bied altijd iets aan, maar de meeste hier hebben steeds geweigerd. Volgens mij krijgen ze op sommige plaatsen soms drek die niet te zuipen is, en hebben ze hun lesje geleerd om steeds zelf iets te voorzien.

Blikjes of water van zo'n klein flesje (indien nog niet geopend) weigeren ze hier, bijna nooit.Toen ik nog telenet technieker op de baan was weigerde ik ook bijna overal drank tenzij ik ze expliciet een blikje of iets voorstelden en het was een deftig huis.
Ook al te veel kieszakkerij gezien in mijn tijd![]()