Ervaringen EDPnet

Technieker is net geweest. Installed & working! Hopelijk werkt easyswitch met telenet zoals het hoort.
 
al jaren tevreden internet klant. echt ongelimiteerd (ik jaag er elke maand tussen de 1 en 10 tb door met mijn seedbox in de garage), en betaal via een reseller 33 euro per maand. daar kunnen telenet en proximus klanten enkel van dromen.
 
Net gelezen dat edpnet bescherming tegen zijn schuldeisers zou aangevraagd hebben.
Ziet er dus voorlopig niet goed uit.
 
Net gelezen dat edpnet bescherming tegen zijn schuldeisers zou aangevraagd hebben.
Ziet er dus voorlopig niet goed uit.
Er zijn overnamegesprekken. Ik gok dat ze gewoon opgeslokt worden door Mobile Vikings, of eventueel Orange dat zo met een VDSL aanbod komt.

Hier was ik het wachten en de onzekerheid rond EDPnet beu (wou ProximusTV buiten sjotten), dinsdag komt Mobile Vikings installeren.
 
hier recent overgestapt naar edpnet, werkt prima en tis nog een snelle helpdesk waar ge tenminste nog echt vlamingen aan de telefoonlijn krijgt die weten wat ze doen.
 
Kheb het altijd jammer gevonden dat ik geen EDPnet kon kiezen via het werk.
Ik was echt tevreden van EDPnet. Zeer lage prijs, stabiele verbinding en absoluut geen limiet.
 
Ze gaan bij ons in het straat Fiber aanleggen, en omdat ik geen fan ben van Promixus dacht ik dus naar EDPnet te gaan, maar na dit gezien te hebben gisteren, zou ik dan alsnog bij Proximus terecht komen (als dit allemaal goed komt natuurlijk). Dan valt deze kandidaat al af. Nu enkel dan nog Multifiber, waar ik nog nooit van gehoord had. Leek me eerder iets voor te eten dan een telecom aanbieder.
 
Ze gaan bij ons in het straat Fiber aanleggen, en omdat ik geen fan ben van Promixus dacht ik dus naar EDPnet te gaan, maar na dit gezien te hebben gisteren, zou ik dan alsnog bij Proximus terecht komen (als dit allemaal goed komt natuurlijk). Dan valt deze kandidaat al af. Nu enkel dan nog Multifiber, waar ik nog nooit van gehoord had. Leek me eerder iets voor te eten dan een telecom aanbieder.
Uiteindelijk gebruikt EDPnet nu ook de infrastructuur van Proximus. Dan kan je evengoed aansluiten bij Mobile Vikings
 
Uiteindelijk gebruikt EDPnet nu ook de infrastructuur van Proximus. Dan kan je evengoed aansluiten bij Mobile Vikings
Mobile Vikings is al een onderdeel van Proximus, net als Scarlet.
Ik zie net dat EDPnet ook geen digitale tv aanbied, dacht dat die dat wel deden, dus uiteindelijk valt EDP dan ook af. Wil nog even mn digitale tv bijhouden.
 
Mobile Vikings is al een onderdeel van Proximus, net als Scarlet.
Ik zie net dat EDPnet ook geen digitale tv aanbied, dacht dat die dat wel deden, dus uiteindelijk valt EDP dan ook af. Wil nog even mn digitale tv bijhouden.
Multifiber doet ook geen tv.
 
Volgens de website van Fiberklaar wel
dat is de app van TV Vlaanderen dat ze verkopen. Die kan je evengoed Edpnet nemen ;-)

 
dat is de app van TV Vlaanderen dat ze verkopen. Die kan je evengoed Edpnet nemen ;-)

Hmm ok beetje jammer, wil een provider met een toestel waar ik uitgesteld kan op kijken. Blijft er precies enkel Proximus over op Fiber. Heel jammer :(
 
Hallo,


Door de wind, door de regen, dwars door alles heen blijft edpnet de eigenzinnige provider die we altijd al waren. Rechttoe rechtaan, met heldere communicatie, duidelijke prijzen en een helpdesk die hélpt.



We zaten de voorbije maanden in het oog van een financiële storm, edpnet vroeg bescherming tegen schuldeisers. Gelukkig draait onze onderneming nog goed – steengoed zelfs – waardoor we zonder problemen een overnemer vonden: Proximus.



We doen verder zoals je het gewoon bent van ons, en rekenen op het historisch hoge vertrouwen dat we krijgen van onze klanten. Met een stabiele 4,3 op Trustpilot, en een mooie 85% op de tevredenheidsenquête van Test Aankoop, mogen we zeggen dat we nog altijd goed bezig zijn.



Onder Proximus behoudt edpnet zijn identiteit. Wij doen ons eigen ding, zodat er voor jou als klant niks verandert. Eerlijk internet en mobiele telefonie voor een faire prijs en zonder tralala: da’s een blijver.
 
Mail ook net gekregen. Ale, dan heeft Proximus al 3 kleinere providers onder zich...
 
Terug
Bovenaan