Ervaring met verkoper svm7/gilbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had niet gezien dat er een topic over hem was. Zag idd zn itrader mr nam risico. Mr zal ook laatste keer zn tenzij die eerst opstuurt. Ik heb mn volledige bedrag terug. Ik ga hem 2x negatieve itrader geven want had deals in 2 threads
 
No offence maar iedereen die de laatste weken hier nog mee heeft proberen een deal maken is niet echt goed mee.
Das al maanden dat die zijn verkopen altijd slecht lopen, als ge dan nog steeds wilt proberen, waarom dan klagen?
als mensen geen negatieve itrader nalaten zien zijn laatste deals er allemaal goed uit hoor. dus ge moet al weten van deze thread (en in de titel staat Svm7 als naam en niet gilbert)
 
We volgen dit al even op, maar na meermaals duidelijke afspraken te hebben gemaakt, blijkt het toch nog altijd niet evident om deze na te komen. gilbert/Svm7 heeft daarom in onderling overleg zelf gevraagd zijn account op B&S stop te zetten. We geven hem nog even de tijd om zijn afspraken en/of terugbetalingen na te komen en zullen nadien zijn toegang tot B&S blokkeren.
 
Laatst bewerkt:
als mensen geen negatieve itrader nalaten zien zijn laatste deals er allemaal goed uit hoor. dus ge moet al weten van deze thread (en in de titel staat Svm7 als naam en niet gilbert)
Als een iTrader van 76% geen belletje doet rinkelen. Dat van die naam is ook net het punt het is ondertussen al onder een andere naam dat dit aan de gang is... Als ik me niet vergis was dit al van op 9lives het geval voor we naar hier kwamen.
 
Als een iTrader van 76% geen belletje doet rinkelen. Dat van die naam is ook net het punt het is ondertussen al onder een andere naam dat dit aan de gang is... Als ik me niet vergis was dit al van op 9lives het geval voor we naar hier kwamen.
True, maar adhv de laatste itrader kon je ervan uitgaan dat gebeterd was.
Anyway, daarom dat ik ook vraag aan de mods om zijn deals niet meer toe te laten of op zijn minst een waarschuwing te plaatsen.

Nu kan ik hem helaas geen itrader geven...
why?
 
Ben nog in blijde verwachting van 71€ van hem. De externe SSD hoop ik al niet meer op, die heeft hij hoogstwaarschijnlijk zelfs nooit gehad.

Dus ook een lening van een dikke week geworden.

Kan inderdaad ook geen iTrader geven.

Blokkeren, maar morgen is die weer onder een andere naam bezig (is nu zijnen tweede al op Beyond), paar goede deals opbouwen en pushen voor positieve iTraders, en zijn spel van geld lenen kan weer beginnen, tegen dat er iemand de link naar deze thread legt heeft hij weeral een dealtje of 10 lopen en ettelijke honderden euro's in zijne zak.
 
Ik zie nergens waar ik hem een itrader kan geven? Of kijk ik verkeerd... Als ik op jouw profiel klik dan kan ik op een button drukken met RATE.

Bij hem helaas niet..
Net nagevraagd is is omdat hij zijn emailadres heeft aangepast en het niet geldig is...
We bannen hem dus van B&S en houden eventuele dubbels ook in de gaten. Heeft nu kansen genoeg gehad.
 
Mijn positieve Itrader was trouwens van een item dat ik zelf ben gaan afhalen. Op zich geen problemen mee gehad. Maar soit, praat niet alles goed natuurlijk.
 
2x een deal gehad ermee, 2x vlekkeloos verlopen. Eerst laten opsturen, dan pas betaald. Praat inderdaad niks goed, als je geen tijd hebt om naar de post te gaan, moet je ook niks verkopen.
 
Net nog contact opgenomen, ik hoop dat ik mijn spel toch nog aankrijg of op zijn minst mijn geld terugzie.
 
Is dat logisch dat hij hier mag blijven verkopen @Kwertie ? Met alle begrip voor zijn ziekte, maar hij schakelt bijv. zijn moeder in en die slaagt er ook niet in om pakjes te versturen.
Dit is geen 'het lukte niet vanwege samenloop van omstandigheden' meer he. Dit is een patroon van deals niet nakomen.

At least geef hem een neg. itrader zodat anderen gewaarschuwd zijn want ik zie net nog iemand 80€ bieden op 1 van zijn topics. Het gaat hier niet over kleine bedragen (niet dat dat zou mogen uitmaken)
Zoals Sir.K intussen heeft aangegeven wilden we hem gewoon nog zijn deals laten afhandelen. Het is idd de bedoeling om de toegang tot b&s te ontzeggen.
 
Misschien best al zijn open verkoopthreads sluiten, alvorens een onwetend lid hem nog geld stuurt?
 
Hij zal gewoon je geld gewoon terugstorten, was bij mij ook het geval. Allerminst een speciaal geval, de Gilbert.


Jij mag daar dan misschien geen probleem van maken, maar geld vragen zonder enige intentie iets te verkopen is voor mij geld lenen onder valse voorwendselen.
Als dat is een of twee keer voorvalt, tjah, shit happens, maar hier is het redelijk georganiseerd/voorbedachte rade met meer dan 10 mensen waar hij die truc mee heeft uitgehaald.
Bedragen over de 100€ tussen de 10 en 20 dagen achterhouden is voor mij toch geen kattenpis meer...zelfs al betaalt hij uiteindelijk terug ...
 
Ik vraag me echt af waarom die dat doet. Heeft mij ook 1x liggen gehad en pas na drie weken mijn geld terug gezien. Zijn 'verhaaltje" lijkt me dan ook hierbij verzonnen om toch nog wat krediet te krijgen bij de leden hier.
 
Nu is hij sinds maandag zelfs niet meer online geweest...

Zal eerst eens vriendelijk aan zijn deur gaan kloppen, indien het daar niet onmiddelijk rechtgezet wordt, gelijk aanklacht bij politie....
 
ik heb net ook nog eens een berichtje gestuurd maar ik heb echt geen geduld voor zulke zaken, volgende week dinsdag heb ik een dagje verlof en dan ga ik toch maar klacht indienen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan