Ervaring met verkoper svm7/gilbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag gilbert

Alle begrip voor je situatie, al is het misschien beter om het (online) verhandelen even te pauzeren tot je je beter voelt. Of door iemand anders mee laten opvolgen.
 
Zelfs na zijn post hier dat alles weer in orde is, blijft hij dezelfde praktijken toepassen.
Hij stort wel het geld terug maar ik zou deze persoon toch afraden…
 
6 mei betaalt ... ging maandag versturen.

Maandag was zijn moeder te laat aan post. Ging dinsdagmiddag sturen. Dinsdag liep iets mis maar woensdag(vandaag) ging die zkr verzenden!

Niets dus want volgens tracking nog steeds niet binnengebracht. Ik had via mail een foto van hem. Ik mail hem mr telenet mail bestaat opeens niet!

Ik dacht even een topic te openen maar dan zie ik nu pas deze topic...

Dat die mss ziek is, alle begrip voor mr waarom dingen beloven en niet doen? Ik hoop dat die snel mn spullen opstuurt.
 
6 mei betaalt ... ging maandag versturen.

Maandag was zijn moeder te laat aan post. Ging dinsdagmiddag sturen. Dinsdag liep iets mis maar woensdag(vandaag) ging die zkr verzenden!

Niets dus want volgens tracking nog steeds niet binnengebracht. Ik had via mail een foto van hem. Ik mail hem mr telenet mail bestaat opeens niet!

Ik dacht even een topic te openen maar dan zie ik nu pas deze topic...

Dat die mss ziek is, alle begrip voor mr waarom dingen beloven en niet doen? Ik hoop dat die snel mn spullen opstuurt.

kans is groot dat het geld vandaag of morgen gewoon terug op je rekening staat hoor. Volgens mij is het eerder nonchalance ipv kwaad opzet. Zijn prijzen zijn soms wel ‘verdacht’ laag.
 
Denk ook niet dat die gaat oplichten maar wel vervelend... snap zijn bedoeling niet als ik zie dat meerdere zelfde probleem hadden met hem. Waarom iemand aan een lijntje houden? Wat is zijn bedoeling?

En wel verdacht dat zijn telenet email opeens niet gaat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook iets gekocht bij hem, dacht na een aantal positieve iTraders dat hij alles terug wat op een rijtje had, maar blijkbaar niet dus.

Als ik een gokje mag doen, het lijkt er erg op dat die man een soort van cashflow probleem heeft?
Zo een beetje hetzelfde profiel als mensen die van die peperdure "payday" leningen afsloten (toen dit nog mocht in België).
Cash om het even te trekken tot de volgende loonbrief/uitkering....

Alleen doet hij het nu met ons geld! Gratis.
Onze centen een week of langer in handen houden is niet plots OK omdat hij het terugbetaalt hé...

Ik kan echt geen enkele andere reden verzinnen voor de, aan deze topic te zien, ondertussen tientallen keren dat hij dit gedaan heeft....

Ofwel heb je een item, verkoop je het, al dan niet te laat opgestuurd, ofwel verkoop je niets en ontvang je geen geld voor waar je geen intentie hebt van het op te sturen....
 
Laatst bewerkt:
Ik had 10dagen geleden al "gewonnen". Mr zogezegd ging die zondag dan 1 spel ( zn zoon had die) krijgen en de 3 andere had die wel in bezit. Kan goed zn... mr nu twijfel ik aan al zn excuses. Als die maandag niet opstuurt dan mag die mn geld terugstorten.
 
Ik heb ook een deal met hem, wel op voorwaarde dat ik betaal als ik het ontvangen heb... tot nu toe niks is van 4 mei ofzo.
 
Van mijn pakje nog geen verzendingsbevestiging.

Afgelopen vrijdag excuus dat het postkantoor dicht was (wat idd gesloten was) maar dan kan je nog altijd het pakje afgeven in een van de vele postpunten of pakjesautomaten.
 
Hy stuurde me vanmorgen dat die vandaag ging sturen

Daarnet bericht dat het hem niet ging lukken vandaag en dat hem geld gaat terugstorten.. tss.

Hoop tot de laatste cent dat die stort. Had 105.80 euro incl bpost secure gegeven. Hy heeft al een etiket aangemaakt.. mr voor die kosten mag die zelf opdraaien.
 
En sinds vorige week vrijdag is alle communicatie stil gevallen, geen antwoord meer terwijl hij me beloofd had gisteren te versturen en trackingnummer te bezorgen.
 
Is dat logisch dat hij hier mag blijven verkopen @Kwertie ? Met alle begrip voor zijn ziekte, maar hij schakelt bijv. zijn moeder in en die slaagt er ook niet in om pakjes te versturen.
Dit is geen 'het lukte niet vanwege samenloop van omstandigheden' meer he. Dit is een patroon van deals niet nakomen.

At least geef hem een neg. itrader zodat anderen gewaarschuwd zijn want ik zie net nog iemand 80€ bieden op 1 van zijn topics. Het gaat hier niet over kleine bedragen (niet dat dat zou mogen uitmaken)
 
No offence maar iedereen die de laatste weken hier nog mee heeft proberen een deal maken is niet echt goed mee.
Das al maanden dat die zijn verkopen altijd slecht lopen, als ge dan nog steeds wilt proberen, waarom dan klagen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan