Ik heb het zelf niet, maar volgens mij via https://www.canalplus.nl/sport/voetbal/teams/ajax/Voor mijn mede Ajax fans.
Is er een manier om Ajax matchen legaal te bekijken in België zonder Play Sports abo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het zelf niet, maar volgens mij via https://www.canalplus.nl/sport/voetbal/teams/ajax/Voor mijn mede Ajax fans.
Is er een manier om Ajax matchen legaal te bekijken in België zonder Play Sports abo?
Thx. Wel weer 15 euro erbij.Ik heb het zelf niet, maar volgens mij via https://www.canalplus.nl/sport/voetbal/teams/ajax/
Thx. Wel weer 15 euro erbij.
Wordt een dure lol op die manier, om alles te proberen volgen. Kan ik bijna evengoed bij Play Sports blijven.
Zo kan je natuurlijk alles kapot gaan relativeren.Als we dat objectief bekijken, zijn dat 3 tot 4 euro per match dat je betaalt om een Ajax match te bekijken vanuit je zetel, ipv ~100 euro (incl vervoer) live.
Wat is voor jou een correctere prijs?
Zo kan je natuurlijk alles kapot gaan relativeren.
Ik vind 150 euro op een jaar voor wat matchen op u tv te bekijken veel geld, er dan vanuitgaande dat je ze allemaal kan zien. Als je dan 3 clubs ofzo wil volgen wordt zo een bedrag nog bedenkelijker.
Ook niet te vergelijken met de live beleving.
Ik zou daar maximum ergens tussen de 7 en 10 euro voor overhebben.
Das een andere discussie idd.Is dat de fout van de aanbieder of van de voetbalclubs die steeds maar meer geld willen van iedereen om hun onrealistisch bedrijfsmodel in gang te houden?
Dus je neemt geen abo?
Altijd wel gedacht dat die bij PSV ging terechtkomen. Al vind ik 15 miljoen wel stevig, maar denk dat het wel een goede aanwinst gaat zijn.Van Bommel is hard op weg naar PSV blijkbaar.
Weet wel niet of nog een seizoen Farioli zou werken. Ondanks ik dat geen slechte coach vond.Met Heitinga gaat het niks worden. Doet gewoon rare dingen. Ik mis Farioli toch serieus.
Dat is zeker een terechte vraag wat betreft Farioli, maar Heitinga lijkt me nu echt niet de juiste coach. Ik zie het somber in.Weet wel niet of nog een seizoen Farioli zou werken. Ondanks ik dat geen slechte coach vond.
Al lijkt Heitinga mij ook niet per se de juiste vervanger.
Ook nog een paar serieuze hiaten in de kern, zoals de 6 en de spitspositie. Maar er zit wel wat in deze kern voor de rest. Zeker ivm de vorige seizoenen, met de naweeën van de Mislintat periode.
Ikatura vond ik vandaag sterk debuteren. Hopelijk valt die blessure wat mee.
Dat is zeker een terechte vraag wat betreft Farioli, maar Heitinga lijkt me nu echt niet de juiste coach. Ik zie het somber in.
Ik geef je gelijk, maar Heitinga doet toch gewoon rare dingen imo. Ik blijf me afvragen waarom ze hem zijn gaan terughalen.Was nu ook niet zo een verrassing, tegen Go ahead.
Zeker met alle nieuwkomers die nog moeten ingepast worden en hun draai moeten vinden. Net als nog een paar verwachte versterkingen die er nog niet zijn. Los van de vragen die we ons bij Heitinga kunnen stellen.
En het is niet dat de overwinning er niet inzat. Keurt men de goal van Berghuis niet af, win je gewoon.
Wel weer een mooie match om aan te tonen dat we dringend een start stop klok nodig hebben.
Exact 3 minuten overspelen, wat al belachelijk weinig was. Weghorst die zich naast de lijn moet laten verzorgen aan zijn hand, omdat hij opzij kan stappen, terwijl je als je je aan je voet zeer doet, gewoon op het veld mag laten verzorgen. Suray die zich daar laat vallen en half dood blijft liggen tot de ref zelf het spel gaat stilleggen, terwijl het duidelijk dikke cinema was.
Maar goed, de conservatieve voetbalwereld zal er nog wel even mee worstelen. Waanzin dat men in de PL nu pas op het idee komt dat dwaze ballenjongens concept af te schaffen. Ook de bus parkeren, is nog altijd perfect mogelijk, terwijl dat je product allesbehalve ten goede komt. En een tweede gele kaart voor tijdgewin durft men ook gewoon nooit geven. Maar truitje uit, daar kan men wel consequent mee zijn uiteraard.
Aja, en op de ingooi, daar gaan we ook strenger op worden, terwijl we die imo gewoon beter afschaffen.