Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er al staat is er geen probleem, maar als je de tegenstander bewust opzoekt is het fout. Dat het vaker moet gefloten worden is gewoon een feit. Ze zijn gewoon veel te laks bij hoekschoppen en laten teveel toe volgens het reglement zowel offensief als defensief. De enigste manier om dit in te perken is veel vaker en consequenter fluiten ipv dat allemaal te laten passeren@quo_vadis Goh dan zal ik mijn mening moeten herzien, maar dan moet je toch echt wel alles gaan beginnen fluiten? Hoe vaak wordt er wel geen aanvaller afgeblokt door een verdediger zodat hij niet bij de bal kan? Dat wordt echt heel weinig gefloten en dat is vaak effectief niet meer dan gewoon in de weg staan. Op corners gebeurt dat quasi constant bij wijze van spreken, daar wordt zelden of raar voor gefloten.
Het enige wat die spits hier doet is gewoon zuiver zijn lichaam zetten, iets wat zo vaak gebeurd, mocht hij echt een duidelijke loopbeweging gemaakt hebben om de keeper hier te hinderen dan had ik van in het begin gezegd fout.
grijze regel? Het staat gewoon letterlijk in het reglementDas toch zo een grijze regel, op die manier kan je als targetspits ook niet opposten om de bal te vragen

Wat een spelinzicht (zoals we van hem gewoon zijn). Die goal. Je ziet Kevin echt (pijlsnel) denken, kijken en echt die bal 100 % correct in de hoek plaatsen, netjes in het gat tussen de benen van de verdediger. Beter trappen op doel kan gewoon niet.
Volgens mij gaat Kev gewoon schitteren op het EKIk dacht bij de blessure van KDB dat het vet toch stilaan van de soep zou zijn, dagje ouder enz. Maar wat blijft het toch een geniale voetballer.
Idd wat onderbelicht maar prachtig doelpunt na een mooie opbouw die begint bij Doku die zich vrij dribbelt, Walker in de hoek stuurt zodat die kan centeren.KDB is zo'n speler waar je gewoon niet tegen kunt zijn. Dit is waar je als liefhebber voor naar het stadion gaan.
Die goal van Silva was ook.
DycheballThe first time in 97 games in England Emery has drawn 0-0

Een extra -5 zie ik ze nog rechttrekken, maar nog eens -10 zou er wel te veel aan zijn.Waarschijnlijk nog extra -punten voor ons (en Nottingham), dit zal wel teveel van het goeie zijn vrees ik, zelfs met Dyche.