quo_vadis
Well-known member
Tegen elkaar lopen? Die spits zoekt bewust de keeper op om hem af te blokken.Die keeper moest daar niet zijn. Trouwens is buiten de lijn en ze lopen gewoon tegen elkaar op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen elkaar lopen? Die spits zoekt bewust de keeper op om hem af te blokken.Die keeper moest daar niet zijn. Trouwens is buiten de lijn en ze lopen gewoon tegen elkaar op.
Gisteren was Burnley wel niet goed. Werden weggedrukt door Luton (met een goeie Sambi Lokonga in de basis trouwens)Burnley heeft dit seizoen al zeker 12 punten verloren in de laatste minuten. Zuur. Dat is DE manier om te degraderen.
Ze spelen meestal een degelijke eerste helft, zakken dan wat weg en geven het dan steeds weg.
Allez t was bijna comedy capers hoe die keeper neer ging.Tegen elkaar lopen? Die spits zoekt bewust de keeper op om hem af te blokken.
Uit de regels van de FAAllez t was bijna comedy capers hoe die keeper neer ging.
IMPEDING THE PROGRESS OF AN OPPONENT WITHOUT CONTACT
Impeding the progress of an opponent means moving into the opponent’s path to obstruct, block, slow down or force a change of direction when the ball is not within playing distance of either player.
All players have a right to their position on the field of play; being in the way of an opponent is not the same as moving into the way of an opponent.
A player may shield the ball by taking a position between an opponent and the ball if the ball is within playing distance and the opponent is not held off with the arms or body. If the ball is within playing distance, the player may be fairly charged by an opponent.
Heel zuur dat dit in zo een belangrijke mist win match gebeurt net voor het einde.Burnley krijgt de 1-1 tegen op een fase waar de keeper bewust wordt aangelopen door de spits van Luton. Heel bizar dat de VAR dit gewoon laat passeren
Exact dat hè.Heel zuur dat dit in zo een belangrijke mist win match gebeurt net voor het einde.
Zelfs mensen die dit geen fout vinden moeten toch op zijn minst toegeven dat dit meer wel dan niet gefloten wordt. En dan zijn we weer bij het grote probleem van arbitrage, en dat is niet consequent fluiten.
Assist voor Sterling!Sterling mag alweer starten... fu poch echt
Vandaag wel met een spits... das al iets
die penalty uitlokken was zijn enige bijdrage aan de eerste helftAssist voor Sterling!
Die zet zijn kont richting de goal wat toch een zeer bizarre beweging is als spits, zelfs al wil je de afvallende bal kunnen deviëren?Ik vind het geen fout. Zeker omdat het ten eerste buiten de kleine rechthoek is gebeurd en ten tweede voor mij loopt de keeper meer tegen de aanvaller dan omgekeerd. De aanvaller zal wss wel de keeper voelen komen, maar op het moment van de voorzet staat hij met z'n rug naar doel. Je kan dus imo niet zeggen dat hij bewust de keeper heeft opgezocht.
Wat mij betreft gewoon een dikke inschattingsfout van de keeper en hoewel dit inderdaad vaak gefloten wordt, ben ik ergens blij dat dit wordt genegeerd. Aanvallende fouten worden veel te makkelijk gefloten.
Je ziet hem kijken naar de keeper en zich dan schrap zetten voor het contact. En dan heb je de regels die ik citeerde en dan is het toch gewoon fout. Geen idee hoe je dit anders kan zien.Ik vind het geen fout. Zeker omdat het ten eerste buiten de kleine rechthoek is gebeurd en ten tweede voor mij loopt de keeper meer tegen de aanvaller dan omgekeerd. De aanvaller zal wss wel de keeper voelen komen, maar op het moment van de voorzet staat hij met z'n rug naar doel. Je kan dus imo niet zeggen dat hij bewust de keeper heeft opgezocht.
Wat mij betreft gewoon een dikke inschattingsfout van de keeper en hoewel dit inderdaad vaak gefloten wordt, ben ik ergens blij dat dit wordt genegeerd. Aanvallende fouten worden veel te makkelijk gefloten.
Tuurlijk. Dit is gewoon een typevoorbeeld van een fout. Geen oog voor de bal, geen intentie om de bal te spelen, alleen om de man tegen te houdenZijn jullie van dezelfde mening mocht je de doelman hier vervangen door een verdediger?
Op zich zelfs opmerkelijk imo dat die ref zelf niet gewoon direct fluit.Die goal van Luton is toch altijd fout, hoe kan je dat zelfs verdedigen dat de VAR daar niet ingrijpt.
Een tegenstander in zijn loop belemmeren
Er is sprake van belemmering, wanneer een speler zich in de loop van een tegenstander plaatst en hem hierdoor hindert, afremt of hem dwingt van richting te veranderen terwijl de bal niet binnen speelbereik is van de betrokken spelers.