Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat snapte ik dus ook niet dat Paqueta startte.1-1 gelijk tegen Bristol.
Paqueta geblesseerd (waarom die mens al direct opstellen, laat die rusten tegen Bristol en een weekje extra recuperatie maar nee), Mavropanos geblesseerd.
Kortom weer een topzondag
Kans dat die nu langer out zal zijn, en Kudus is naar de Africa Cup.Dat snapte ik dus ook niet dat Paqueta startte.
Tja... Penalty op Beto ook niet gefloten.
Wordt bijna onmogelijk om niet in de corruptie verhalen te geloven![]()

Volgens Forza missen jullie ook 12 spelers maar inderdaad, vreemd dat Broja op de bank blijft.Een spits opstellen is niet nodig tegen een Championship team denkt Poch. Bijgevolg 1-0 achter bij de rust en de speler die hij in de spits zet mist 3 open kansen waarvan 2 kunnen meedingen voor miss of the season... De vloek van de spitspositie bij Chelsea blijft verder duren...
Kan je nu nog steeds activeren8 man vervangen in mijn fantasy maar mijn wildcard vergeten gebruiken![]()
Oeh, dikke merci zeg!Kan je nu nog steeds activeren
In de eerste helft fluit hij wel een (lichtere) fout van dezelfde Adebayo op Trafford.Burnley krijgt de 1-1 tegen op een fase waar de keeper bewust wordt aangelopen door de spits van Luton. Heel bizar dat de VAR dit gewoon laat passeren
Die keeper moest daar niet zijn. Trouwens is buiten de lijn en ze lopen gewoon tegen elkaar op.Burnley krijgt de 1-1 tegen op een fase waar de keeper bewust wordt aangelopen door de spits van Luton. Heel bizar dat de VAR dit gewoon laat passeren
Keeper inderdaad slecht positie gekozen, maar de aanvaller maakt die beweging toch bewust om hem te blokkeren. Ik vind het fout.Die keeper moest daar niet zijn. Trouwens is buiten de lijn en ze lopen gewoon tegen elkaar op.