Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Newcastle toch ook niet meerekenen vind ik.Het verbaast me wel dat verschillende PL ploegen, ondanks dat ze tegen een team uit een lagere reeks spelen, toch in hun sterkste slagorde aantreden (Newcastle, Brighton, Chelsea). Spurs reken ik even niet mee omdat ze tegen Burnley speelden.
Mogelijk de enige way into Europe he voor Chelsea, niet onlogisch dus...Het verbaast me wel dat verschillende PL ploegen, ondanks dat ze tegen een team uit een lagere reeks spelen, toch in hun sterkste slagorde aantreden (Newcastle, Brighton, Chelsea). Spurs reken ik even niet mee omdat ze tegen Burnley speelden.
sjah dat clubje uit zuid-londen ook
Zag zonet de beelden, KDB ziet er ook erg scherp uit tov enkele maanden gedelen ...KDB een assist op Doku, 17 minuten na hun rentree![]()
Laat KDB en Doku nu maar wat ingespeeld geraken op mekaar, tegen het EK zijn die dan allebei nog zo fris als een hoentje en gebrand om zich te bewijzen, terwijl Lukaku de verdedigers de tegenstanders platloopt.
Ah nee, ik doelde op de overwinning van LiverpoolLaat KDB en Doku nu maar wat ingespeeld geraken op mekaar, tegen het EK zijn die dan allebei nog zo fris als een hoentje en gebrand om zich te bewijzen, terwijl Lukaku de verdedigers de tegenstanders platloopt.
.