Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar dat is het net. Die Rus speelt bewust de bal, de speler van Palace niet.

Of ik of jij het een goede regel vinden, da’s een andere vraag, maar puur volgens de regels (IFAB) zijn dit 2 correcte beslissingen.
De speler van Palace speelt toch ook gewoon bewust de bal? Hij maakt een beweging met zijn hoofd. Ik zeg niet dat hij hem bewust richting Jackson wil spelen, maar hij kan daar gewoon vanaf blijven.

In beide situaties spelen de verdedigers voor mij bewust de bal, maar die Rus moet wel omdat hij weet dat Lukaku daar staat, die van Palace weet niet waar Jackson is. En ik vind het gewoon belachelijk dat een verdediger zou moeten weten of een spits al dan niet offside staat vooraleer hij een bal kan/mag aanraken.

Even de beelden op 0,5 afgespeeld: je ziet die speler van Palace zich gewoon bukken om dan de bal gewoon omhoog te koppen, als dat niet bewust de bal deviëren is weet ik het toch niet hoor.

De speler van Palace speelt toch ook gewoon bewust de bal? Hij maakt een beweging met zijn hoofd. Ik zeg niet dat hij hem bewust richting Jackson wil spelen, maar hij kan daar gewoon vanaf blijven.

In beide situaties spelen de verdedigers voor mij bewust de bal, maar die Rus moet wel omdat hij weet dat Lukaku daar staat, die van Palace weet niet waar Jackson is. En ik vind het gewoon belachelijk dat een verdediger zou moeten weten of een spits al dan niet offside staat vooraleer hij een bal kan/mag aanraken.

Even de beelden op 0,5 afgespeeld: je ziet die speler van Palace zich gewoon bukken om dan de bal gewoon omhoog te koppen, als dat niet bewust de bal deviëren is weet ik het toch niet hoor.
Ik ben akkoord he, maar volgens de regels…

Tottenham get battered, everywhere they go...

in minder leuk nieuws: Paqueta geblesseerd :(
EDIT: ondanks het verlaten van het veld na verzorging tijdens de opwarming, kan Paqueta toch starten, oef...
EDIT2: Paqueta er toch af :(

Laatst bewerkt:
ik blijf bij #moyesout

Maar bon, content met de match gisteren.
Mooi ook hoe Rice toch nog een hart voor de Hammers heeft en ons aan een derde goal probeerde te helpen.
David Moyes addressed speculation over a potential new West Ham contract after claiming his first victory away to Arsenal on Thursday: "We are getting ready to talk. I don't think any of us are jumping to get it done to quickly. We will get it done, I don't see many problems about it."

Geruchten van Gallagher naar Spurs (of zelf Liverpool) duiken weer op. Die verkopen zou toch echt een totaal verkeerd signaal zijn, als er nu 1ne speler dit seizoen erbovenuit steekt is het hij. Zou het echt degoutant vinden dus hoop dat het bij geruchten blijft en dat die bijtekent

Laatst bewerkt:
David Moyes addressed speculation over a potential new West Ham contract after claiming his first victory away to Arsenal on Thursday: "We are getting ready to talk. I don't think any of us are jumping to get it done to quickly. We will get it done, I don't see many problems about it."
zou voor 2.5j bijtekenen....

Taylor toont nog eens alles wat er mis is met de refs in de PL.

Voor de rest geweldige match, hadden altijd al moeten scoren natuurlijk.

Dit is zo’n match die er voor zorgt dat ge, moest ge ze op football manager spelen en niet winnen, uwe pc uit uw raam gooit. Wat een ploeg toch, Liverpool! :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan