Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lavia voor het eerst in de selectie. Vreemde opstelling wel, broja & snul jackson samen aan de start. Ugochukwu opt middenveld. Fernandez geblesseerd/ziek, Caicedo ook? Ik verwacht er niet veel van....

Lavia voor het eerst in de selectie. Vreemde opstelling wel, broja & snul jackson samen aan de start. Ugochukwu opt middenveld. Fernandez geblesseerd/ziek, Caicedo ook? Ik verwacht er niet veel van....
Lijkt erop dat hij wat roteert? Of durft hij Jackson niet uit de ploeg zetten voor Nkunku?

Ik kan die Jackson echt niet meer bezig zien, dat is echt het slechtste dat ik ooit heb zien spelen bij Chelsea. Die kan nu echt nekeer niets.

Zou misschien een soort van keerpunt kunnen zijn. Zo'n wedstrijd nog winnend afsluiten is toch enorm goed voor de moraal zou je denken. Wil toch zeggen dat er toch nog iets van wilskracht en mentaliteit te vinden is in het elftal. Vaak is het zo dat een tegengoal voldoende is om de kopjes al te laten hangen bij elftallen waar het niet goed zit.

Zou misschien een soort van keerpunt kunnen zijn. Zo'n wedstrijd nog winnend afsluiten is toch enorm goed voor de moraal zou je denken. Wil toch zeggen dat er toch nog iets van wilskracht en mentaliteit te vinden is in het elftal. Vaak is het zo dat een tegengoal voldoende is om de kopjes al te laten hangen bij elftallen waar het niet goed zit.
Hoeveel keer is dat al gepasseerd dat dit het keerpunt zal zijn…

Hun volgende wedstrijd is uit tegen Nottingham. Schrijf het al maar op dat ze 2-0 verliezen.

Hun volgende wedstrijd is uit tegen Nottingham. Schrijf het al maar op dat ze 2-0 verliezen.
Paar cadeaus gekregen van villa toch.
Heb de goals gezien... Nuja keer match verliezen is niet slecht, volgende week terug beter. Villa fan hier

Niet veel bij mijn weten? Zal wellicht één van de eerste keren zijn dat ze een dubbele achterstand opgeven tegen een topploeg.

Nkunku start in de basis, Lavia op de bank maar iets zegt me dat we die vandaag wel gaan zien invallen. Wel nog steeds Jackson in de starting 11, begrijpe wie begrijpe kan. Sterling nergens te bespeuren. Gestraft? Geschorst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan