Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kompany staat nog maar aan het begin van zijn trainerscarrière natuurlijk. Dat is toch ook een vak waar je in moet groeien.
Af en toe op uw gezicht gaan wegens (mogelijks) slechte beslissingen hoort bij de leercurve.

Het is achteraf ook gemakkelijk praten van "hij dat dit of dat moeten doen".
Helemaal mee eens hoor, maar de dingen zoals ze nu zijn, mogen ook benoemd worden. Ik geloof ook wel in Kompany als coach, maar op dit moment is het gewoon nog te weinig en imo naïef. En ik val in herhaling. Het sprookje bij Anderlecht is mooi en siert hem, maar hij had beter Arteta zijn pad gevolgd.

Hm, niet akkoord. Spurs heeft al vaak mooi voetbal gespeeld, Postecoglou wordt daar voor geprezen ook, maar soms is dat spel dan toch te hard gefocust op die ene manier van spelen, iets te naïef om echt voor de titel te spelen.

Als je het trouwens over blessures hebt, ge moet dit seizoen de lijst eens bekijken van het hele seizoen bij Liverpool.

Over dit weekend: je zag eindelijk eens dat die verdediging van City best kwetsbaar is ALS je ze gewoon op de juiste manier aanvalt, Poch had dat goed gezien, ik hoop dat andere coaches dat gezien hebben en er van leren.
Met wat ben je precies niet akkoord?

Want ik zeg nergens dat Spurs effectief tot op het einde van de titel zou meedoen hé, maar zonder die non-match tegen Chelsea en de bijbehorende aftermath waarin ze in totaal 1 op 15 pakken staan ze nu gewoon tussen de 'grote 3' hoor. Ze zaten daar eventjes in de hoek waar de klappen vallen zonder hun sterkhouders in die daaropvolgende wedstrijden. Andere ploegen hebben inderdaad ook hun blessures gehad, maar ik betwijfel of men daar 3/4 sterkhouders tegelijkertijd moest missen binnen een bepaalde periode. Vind ik gewoon erg zonde want ze waren aan een geweldige start bezig en ik had graag gezien waar ze op een 'normale' manier zouden zijn terechtgekomen.

Ze hebben zich sinds die periode ook duidelijk terug herpakt sinds iedereen terug beschikbaar was, enkel nu dit weekend een verlies dat eigenlijk niet zou mogen wil je voor de titel spelen.

Ik lees net dat ie op de terugweg zou zijn ... maar ik zie het ook somber in.
Tsja. Ik blijf het verkeerd vinden dat al die jongen gasten op zo'n jonge leeftijd uit ons land vertrekken. Het is nu al het zoveelste geval dat van de ene blessure in de andere sukkelt. Die jongens zijn imo fysiek nog niet helemaal klaar om in dergelijke competities te spelen.

Al kan dat net zo goed in België, zie maar naar Butera.

Wel opvallend veel jonge spelers met langdurige blessures de laatste jaren.

Musonda toch nog altijd wel een ander geval. Had helaas een heel zwak gestel.

Want ik zeg nergens dat Spurs effectief tot op het einde van de titel zou meedoen hé, maar zonder die non-match tegen Chelsea en de bijbehorende aftermath waarin ze in totaal 1 op 15 pakken staan ze nu gewoon tussen de 'grote 3' hoor. Ze zaten daar eventjes in de hoek waar de klappen vallen zonder hun sterkhouders in die daaropvolgende wedstrijden. Andere ploegen hebben inderdaad ook hun blessures gehad, maar ik betwijfel of men daar 3/4 sterkhouders tegelijkertijd moest missen binnen een bepaalde periode. Vind ik gewoon erg zonde want ze waren aan een geweldige start bezig en ik had graag gezien waar ze op een 'normale' manier zouden zijn terechtgekomen.

Ze hebben zich sinds die periode ook duidelijk terug herpakt sinds iedereen terug beschikbaar was, enkel nu dit weekend een verlies dat eigenlijk niet zou mogen wil je voor de titel spelen.
In een match vallen uw twee stoppers uit (Van De Ven en Romero), alsook uw draaischijf. Spurs hebben weken gedepanneerd met wingbacks en Dier godbetert. Ze hebben nu Dragusin als backup die mooie dingen liet zien bij Genoa

Goh, ik vind gewoon dat ze soms nog te naïef voetballen en de andere ploegen beter omgaan met belangrijke spelers te missen.
Tsja. Ik blijf het verkeerd vinden dat al die jongen gasten op zo'n jonge leeftijd uit ons land vertrekken. Het is nu al het zoveelste geval dat van de ene blessure in de andere sukkelt. Die jongens zijn imo fysiek nog niet helemaal klaar om in dergelijke competities te spelen.
Volledig mee eens.
Ze hebben ne spits nodig bij City. Krijgen de bal er niet in 😂
Toney ramt er nog eentje in voor Brentford vandaag!

Zou jammer zijn voor Lavia mocht ie die tour van Musonda opgaan. Toch iemand waar ik het wel voor heb.
Enkel jammer dat ie voor chelsea speelt 😂

Goh, ik vind gewoon dat ze soms nog te naïef voetballen en de andere ploegen beter omgaan met belangrijke spelers te missen.

Volledig mee eens.

Toney ramt er nog eentje in voor Brentford vandaag!
Die is deze zomer weg.
Nooit verwacht dat die na zo lang niet te spelen snel terug op niveau zou zijn. Natuurlijk heeft die blijven trainen maar wedstrijden zijn nog wa anders.
Mag gerust naar West Ham komen, kan dan onderling wat met Paqueta gokken 😁
Al zal die laatste ook weg zijn deze zomer.

Al kan dat net zo goed in België, zie maar naar Butera.

Wel opvallend veel jonge spelers met langdurige blessures de laatste jaren.

Musonda toch nog altijd wel een ander geval. Had helaas een heel zwak gestel.
Worden niet een beetje te vroeg gebracht ook allemaal, en maar die krachthonk insturen met hun lichaam in de (volle) groei. Ze zullen wel opgevolgd worden uiteraard, maar is dat allemaal wel gezond?

Worden niet een beetje te vroeg gebracht ook allemaal, en maar die krachthonk insturen met hun lichaam in de (volle) groei. Ze zullen wel opgevolgd worden uiteraard, maar is dat allemaal wel gezond?
Zal zeker een grote rol spelen. Gasten zijn 18jaar oud en zien eruit als beesten.
Begeleiding en opvolging helpen natuurlijk en zijn broodnodig maar kunnen niet alles opvangen.

Hoe vaak is het nier het gezegd over Lukaku dat ie te gespierd was?

Dit Luton gaat volgens mij niet zakken, spelen veel beter voetbal dan Burnley, Sheffield, Forest, Palace en de laatste weken ook Everton. Onze counter pressing was gisteren wel waanzinnig :love:.

Volledig eens. Edwards heeft er een goed team van gesmeed, alles staat juist met een betrouwbare Kaminski, die drie stoppers achteraan, twee viriele wingers en daarvoor twee controleurs met goeie voeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan