Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik nijg toch eerder naar City geen punten willen afpakken zodat ze zeker niet naast CL voetbal grijpen. In hoeverre dat komt door *kuch* invloed *kuch* van de sjeik laat ik nog in het midden.
City niet handicappen zodat die voor de CL kunnen blijven gaan én internationale aandacht naar de PL blijven trekken. Zoals alles waar sjeiks bij betrokken zijn natuurlijk inderdaad ook een gezonde dosis smeergeld hier en daar.

City kon je niet anders dan respect voor hebben voor het oliegeld er was.
Klein clubke dat opbokste tegen het grote utd.

Hevige supporters. Met Maine Road een stadion waar niemand graag naartoe ging, zeker de weg ernaar toe niet.
En Chelsea dit jaar bijna 1 miljard uitgegeven is toch ook niet normaal.
Maar gespreid over 135 jaar waardoor ze voor die ffp wel weer in orde zullen zijn.

Barca is ook zo'n schijtclub die ze al lang overal moesten uitsluiten en doen. Maarja zijn ook deel van de "elite" dus het mag e.

Spurs verbaast mij toch wel moet ik zeggen. 26 op 30 en blijkbaar de beste seizoenstart ooit van een debuterende coach. Dat had ik niet verwacht na het vertrek van Kane, straf.

Maddison wel echt een fenomenale transfer voor die ploeg.

Spurs verbaast mij toch wel moet ik zeggen. 26 op 30 en blijkbaar de beste seizoenstart ooit van een debuterende coach. Dat had ik niet verwacht na het vertrek van Kane, straf.

Maddison wel echt een fenomenale transfer voor die ploeg.
maar het blijft spurs.
bound to bottle it down the line...

Spurs speelt realistisch en verticaal voetbal. Het plaatje klopt. Bovendien hebben ze wel wisselmogelijkheden als je ziet hoe Hojbjerg en Johnson invielen.

Heeft BBC eigenlijk ook een app zoals vtmgo of GoPlay? Of is er een andere manier om MOTD te kijken als je geen gewoon tv-abonnement meer hebt?

Van de laatste 4 matchen vs Chelsea won Brentford er idd 3 en 1x draw... nu goed, match van gisteren was niets anders dan voordien, veel kansen maar 0,0 efficiëntie. Die jackson is echt verschrikkelijk slecht, loopt overal en nergens. De jongens die in scoringspositie komen zijn de wingers en die waren echt wasteful. Het is al 100x gezegd maar er is een enorm gemis van een (goede) spits. Ik hoop dat Nkunku die rol kan opnemen en hoe sneller hoe liever want die Jackson laten ze beter in januari vertrekken, daar komt niets van. Cole Palmer dat is echt wel een heerlijke speler, op de 10 is die echt heel goed.

Van de laatste 4 matchen vs Chelsea won Brentford er idd 3 en 1x draw... nu goed, match van gisteren was niets anders dan voordien, veel kansen maar 0,0 efficiëntie. Die jackson is echt verschrikkelijk slecht, loopt overal en nergens. De jongens die in scoringspositie komen zijn de wingers en die waren echt wasteful. Het is al 100x gezegd maar er is een enorm gemis van een (goede) spits. Ik hoop dat Nkunku die rol kan opnemen en hoe sneller hoe liever want die Jackson laten ze beter in januari vertrekken, daar komt niets van. Cole Palmer dat is echt wel een heerlijke speler, op de 10 is die echt heel goed.
Vond jij het een overtreding van Mbuemo bij de 2-0?

Ik snap sowieso niet waarom ze die Jackson hebben gekocht? Die heeft bij Villarreal 13 goals gemaakt in 38 wedstrijden, da's nu toch ook niet bepaald indrukwekkend natuurlijk.

Ik weet niet of ik dat tegenwoordig opvallender vind 😅

Brentford meer matchen op Stamford Bridge gewonnen dan Chelsea sinds april..
Chelsea - Wimbledon 30/08 2-1 (League Cup)
Chelsea - Luton 25/08 3-0 (Premier League)
Chelsea - Brighton 28/09 1-0 (League Cup)

Brentford 2 overwinningen Premier league op Stamford Bridge sinds april.

Dus eigenlijk klopt jouw bewering niet. Ze hebben wel meer in gewonnen in de Premier league.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan