Energieleveranciers

Mijn excuses als ik rookie vragen stel of ze hier al 100x gesteld zijn, maar als ik nu voor die Optifix kies, gaat mijn contract dan al meteen ingaan of pas op het beëindigen van mijn huidige contract?
Indien je ze vandaag nog kunt afsluiten, aangezien vanaf morgen het waarschijnlijk een andere prijszetting is en niet geadviseerd... (aangezien je gaat moeten bellen, aangezien de knop nog altijd afstaat)

1) basis 4 maand zonder risico dat ze weigeren in de toekomst
2) indien al bij luminus een ander of zelfde product, 21 dagen (of zoiets) later

Indien je ze vandaag nog kunt afsluiten, aangezien vanaf morgen het waarschijnlijk een andere prijszetting is en niet geadviseerd... (aangezien je gaat moeten bellen, aangezien de knop nog altijd afstaat)

1) basis 4 maand zonder risico dat ze weigeren in de toekomst
2) indien al bij luminus een ander of zelfde product, 21 dagen (of zoiets) later
Ik zit idd al bij Luminus.
Ik heb daarnet nog het contract kunnen aanpassen naar Optifix aan de tarieven van augustus 2022.

Ja wat.. met ons huidig contract, dat al een geluk nog een jaar loopt betalen wij +-€700-800 gas. In een redelijk zuinig huis... En nog veel ruimte om te besparen sinds we heel de winter 23c° beneden draaien.
Nu zou dit €3600+ worden.

Ik zou niet graag in een EPC F huis wonen.
Tenzij sociaal tarief, dan blazen we het maar door de ramen.

Laatst bewerkt:
Ik moet ook concluderen op tijd ingetekend te hebben. Het vast tarief van augustus vergeleken met het variabel tarief nu komt voor mij €130-140 goedkoper uit.

Comfyflex zou voor mij nu 191 euro zijn, optifix 510, serieus verschilleke. Wss om optifix af te schrikken.

Gasprijs in vrije val, hopelijk zet die trend zich door. ;)

Terug
Bovenaan