Voor wie hier ook intekende op optifix met uitgestelde aanvang... hoe kan je op je contract zien dat ze de prijzen van augustus gaan toepassen? Ik zie dat nergens staan. Heb wel 2 pdf gekregen met de prijzen (bijz.vwden) maar daar staat contractnummer nergens op vermeld. En op contract zélf staan geen eenheidsprijzen noch verwijzing/refnr van prijsfiche. Maw, voor zover ik kan zien, heb ik toch nergens zekerheid dat ze bij Luminus bij aanvang de prijzen van augustus gaan nemen? Heb wel contract gekregen in pdf, maar op de prijslijsten staat dan weer dat ze "het recht hebben ander voorstel te doen bij aanvang +4mnd". Maw, ik heb nergens op papier zekerheid welke tarieven voor mij in februari gaan van toepassing zijn? Zal maar eens bellen, al hebben ze gisteren aan telefoon bevestigd dat "alles in orde is". Stel me alleen de vraag waar ik nu kan zien welke tarieven dan van toepassing gaan zijn. Er is geen énkele link (qua refnr/contractnr) tussen de prijsfiches en contract zélf.
Maak ik me zorgen? Tuurlijk. Gisteren was mijn Optifix prijs gebaseerd op verbruik 2021 ongeveer 800 euro, aan de nieuwe tarieven zit ik al aan 1.100 euro (!).