Energieleveranciers

mijn contract loopt af 31 mei.
Dus vanaf 1 juni normaal stilzwijgend hernieuwd voor een jaar bij Engie Direct


via de creg zie ik dat eneco en luminus toch 13 euro goedkoper zijn per maand... Das toch 150 euro per maand.

Zouden jullie nu al overschakelen, met start datum op 1 juni zetten uiteraard, of best nog beetje wachten tot net voor 30 april? dan hebben ze nog steeds een ganse maand (mei) om de overstap te regelen), en zit ik met accuratere prijzen om te vergelijken?
 
Electriciteit ook nog geen klein beetje gestegen zeg.

Dag 29,11
Nacht 19,2

Maart was nog 18,42 en 11,17
 
Er staat hier gewoon 20,12 en 12,37?

Oei, ben deze nacht op smartphone gaan kijken. Ben op de pagina geweest van basicfix en heb de pdf gedowload.
App stond nog open en heb blijkbaar de fiche van juli 2023 gedownload. Oekandana? :laugh:
 
Zouden we verleden maand het laagste punt bereikt hebben?
Ik laat het ook alvast op maart '24 staan.
 
Ik zie nu pas dat Engie eind vorig jaar de jaarlijkse administratieve kost bij de meeste producten verhoogd heeft naar 121 EUR. Bweurk.
 
Ik zie nu pas dat Engie eind vorig jaar de jaarlijkse administratieve kost bij de meeste producten verhoogd heeft naar 121 EUR. Bweurk.

Waar zie je dat, want dat wijkt behoorlijk af van de prijzen die recent nog op VREG stonden?
Daar was het hoogste €102 voor elektriciteit+gas voor hun vast contract; variabele contracten varieerden van €44 (Direct) tot €99 (Flow / Easy)
 
Terug
Bovenaan