ns_man
Well-known member
iedereen klaar voor de grote basicfix wissel?
Prijzen stijgen in april.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen klaar voor de grote basicfix wissel?
Prijzen stijgen in april.
![]()
Nettarieven voor stroom volgend jaar pak duurder
Als het aan de energieregulator Vreg ligt, betaalt een modaal gezin volgend jaar 82 euro meer voor zijn elektriciteit. Minister van Energie Zuhal Demir (N-VA) reageert furieus.www.standaard.be
Jaja, de nettarieven gaan volgend jaar serieus stijgen dus.
zonder blokkade : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/03/28/vreg-elektriciteit-gas-factuur/

Mijn dividenden van Elia moeten wel gegarandeerd blijvenZe willen de thuisbatterijen nog interessanter maken![]()

Ze willen de thuisbatterijen nog interessanter maken![]()

idd, van 5,94 naar 6,26. Ik hou mijn contract dan ook van maart.Gasprijs Basicfix is gestegen naar 6,26 cent per kWh.

Er staat hier gewoon 20,12 en 12,37?Electriciteit ook nog geen klein beetje gestegen zeg.
Dag 29,11
Nacht 19,2
Maart was nog 18,42 en 11,17
Er staat hier gewoon 20,12 en 12,37?

JaZijn we dat al zeker?
Ik zie nu pas dat Engie eind vorig jaar de jaarlijkse administratieve kost bij de meeste producten verhoogd heeft naar 121 EUR. Bweurk.
Ah, echt? Dan had ik te snel gekeken.Is die 121 niet voor energiedelen? Dat zie ik op al hun prijsfiches staan.

BasicFlexprijzen die ik nu in april zie:En de prijzen die ik nu zie met BasicFlex:
GAS
Bekijk bijlage 27662
ELEKTRICITEIT
Bekijk bijlage 27663