Energieleveranciers

Exact. Maar zoals hierboven al gezegd, ik wil deze gerust bewijzen met een foto of dergelijke. Er zijn toch alternatieven voor 'het papiertje' tegenwoordig?
En je kunt dat bewijzen door de persoon van Fluvius binnen te laten.

Die persoon moet in principe meer doen dan gewoon naar dat metertje kijken hé. Die bekijkt ook de zegels op de meter, of zou dat moeten doen en zet er desnoods nieuwe, die kijkt na of er geen potentieel andere manipulatie is gebeurd of... op een fotootje is dat niet zo gemakkelijk.

Mensen zijn nu eenmaal inventief om toch maar niet of minder te moeten betalen.
 
Krijg je dan ook verwijlintresten daarop :p
Wettelijk denk ik wel? :unsure: Maar ja, ik wil gewoon dat deze zaak definitief wordt afgesloten.

Ik kan er nu wel mee lachen, maar ik ben toch blij dat Mega het finaal opgegeven heeft. Anders blijft dat toch in uw achterhoofd steken.
 
Laatst bewerkt:
En je kunt dat bewijzen door de persoon van Fluvius binnen te laten.

Die persoon moet in principe meer doen dan gewoon naar dat metertje kijken hé. Die bekijkt ook de zegels op de meter, of zou dat moeten doen en zet er desnoods nieuwe, die kijkt na of er geen potentieel andere manipulatie is gebeurd of... op een fotootje is dat niet zo gemakkelijk.

Mensen zijn nu eenmaal inventief om toch maar niet of minder te moeten betalen.
toevallig hebben ze vandaag een digitale meter geinstaleerd bij ons
 
Ik ben al overgeschakeld van Optifix Gas februari naar Optifix Gas april😀. Met mijn verbruik besparing van €220/jaar 👏. Voor elektriciteit is het verschil niet zo groot vind ik. Bedankt aan de experts hier om vorige maand in de glazen bol gekeken te hebben 😊.
 
Laatst bewerkt:
Electriciteit is toch weer een daling van 200 euro per jaar tov optifix februari waar ik nu opzit.. de daling met maart was de moeite niet, nu ga ik precies toch wel weer intekenen.
 
Ook weer op de nieuwe maand ingetekend hier 🙂

Btw, vanaf 1 april gaan de nieuwe accijnzen starten ter compensatie van de permanente btw verlaging.
 
Wat is bij Engie het verschil met de Flow variabele tarieven? Gewone variabele wordt per kwartaal aangepast en die bij de Direct variabel per maand (plus enkel online dienstverlening). Tussen deze 2 misschien best voor de Direct kiezen gezien de prijzen voorlopig elke maand dalen? Waar zit dan nog het verschil met de Flow tarieven? Op de website van Engie is het vaste tarief nog niet beschikbaar precies. Injectie is nagenoeg hetzelfde overal, ook bij andere leveranciers, en is steeds variabel?
 
Een 0.5c taks op gas. Ik vind dat nog best veel. Dus wat ik bespaar om te wisselen van maart naar april wordt teniet gedaan door te taksen.

Boven de 12k kWh wordt de taks zelfs 0.9c. stevig.
 
Terug
Bovenaan